پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
فولادگر در صحن علنی مجلس:
عجب شیر پرس - رئیس فراکسیون ویژه حمایت از تولید ملی مهمترین اثر اقتصادی شیوع بیماری کرونا را رکود اقتصادی خواند و گفت: بهترین راهکار برون رفت از رکود تورمی ناشی از شیوع بیماری کرونا، جهش تولید است.
«جهش تولید» راهکار برون رفت از رکود اقتصادی بیماری کرونا استبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: روز چهارشنبه گزارش اولیه این کمیسیون در مورد راهکارهای جهش تولید به صحن علنی ارائه خواهد شد.

وی افزود: کارگروهی در کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی بررسی آثار اقتصادی شیوع بیماری کرونا را از هفته آخر اسفندماه آغاز کرده‌اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: پس از نامگذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید، ریاست مجلس ابلاغیه‌ای را در ۱۰ بند به کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و مرکز پژوهش‌ها ارائه کرد تا راهکارهای جهش تولید بررسی شود.

فولادگر گفت: با همکاری معاونت فناوری مجلس شورای اسلامی، جلسات مجازی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی برگزار شد و بحث آثار اقتصادی کرونا به بحث‌های مربوط به جهش تولید متصل شد.

وی مهمترین اثر اقتصادی شیوع بیماری کرونا را رکود اقتصادی خواند و گفت: بهترین راهکار برون رفت از رکود تورمی ناشی از شیوع بیماری کرونا، جهش تولید است.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی گفت: اتاق اصناف و اتاق بازرگانی نظرات خود را در خصوص راهکارهای جهش تولید ارائه دادند و تعدادی از نمایندگان نیز پیشنهاداتی را ارائه کردند.

فولادگر با بیان اینکه معاونت اقتصادی و تولید مرکز پژوهش‌ها نیز همکاری خوبی داشتند، اظهار داشت: وزارت اقتصاد و وزارت ارتباطات نیز نظرات خود را در اختیار کمیسیون اقتصادی قرار دادند اما از عدم همکاری بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه گلایه داریم.

وی اظهار داشت: نقدهایی به تصمیمات و روش‌های دولت برای حمایت از اقشار آسیب دیده داریم و معتقدیم جامعه هدف به خوبی انتخاب نشده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: