شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹
عجب شیر پرس - فرمانده انتظامی شهرستان میانه از به قتل رسیدن جوان ۱۹ ساله و دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت خبر داد.
درگیری دو برادر در میانه منجر به قتل شدبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز خبری ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و انتقال یک مصدوم به بیمارستان، ماموران کلانتری ۱۱ سریعا به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در بیمارستان مشاهده کردند که جوانی ۱۹ ساله بر اثر اصابت شیء نوک تیز از ناحیه قلب به شدت دچار مصدومیت شده و به خاطر شدت جراحات متاسفانه جان خود را از دست داده است.

وی افزود: بر این اساس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران زبده پلیس قرار گرفته و با توجه به شواهد و قرائن برادر مقتول به عنوان متهم مورد بازجویی قرار گرفت.

سرهنگ فارسی بیان کرد: متهم در لحظات اولیه بازجویی اعتراف کرده و در خصوص علت و انگیزه قتل گفت: "به دلیل اینکه برادرم شب دیرهنگام به خانه برگشت بین ما نزاع درگرفت و متاسفانه بنده با قمه‌ای که در دست داشتم ضربه‌ای به قلب ایشان زده و همین ضربه منجر به قتل وی شد".

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، ویبا بیان این‌که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مقامات قضایی تحویل شد، از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: