جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
عجب شیر پرس _ معاون اداری و مالی مرکز ملی آموزش مدیریت سلامت تبریز گفت: طرح اسکان کادر درمانی بخش های بستری بیماران کرونای مراکز آموزشی و درمانی آذربایجان شرقی در مرکز ملی آموزش مدیریت سلامت تبریز آغاز شد.
اسکان مدافعان سلامت در مرکز ملی مدیریت سلامت تبریزبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، دکتر خلیلی در گفت و گویی هدف از اجرای این طرح را کمک به تامین استراحت و آرامش مناسب برای این کادر بهداشتی اعلام کرد و افزود: در این طرح تلاش می شود ضمن تکریم و پذیرایی مناسب از کادر درمانی بخش های بیمارستانی کرونا، از شیوع احتمالی این ویروس به خانواده های این عزیزان جلوگیری شود.
وی ادامه داد: در مرحله نخست ۳۶ نفر از پزشکان و پرستاران بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این مرکز اسکان داده می شوند که این تعداد به ۷۰ نفر خواهد رسید.
خلیلی خاطرنشان کرد: این مرکز آماده است تا ریشه کنی ویروس کرونا، خدمات لازم را به مدافعان سلامت جامعه ارایه کند.
معاون اداری و مالی مرکز ملی آموزش مدیریت سلامت تبریز با بیان اینکه طرح اسکان کادر درمانی در معرض ابتلا به کرونا با همکاری و همیاری خیران نیک اندیش موسسه خیریه نیکوکاری تبریز اجرا می شود، افزود: مردم نوع دوست می توانند کمک های نقدی خود را برای اجرای این طرح به حساب ۰۱۱۰۱۰۱۸۶۷۱۸۰۰۹ نزد بانک ملی و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۳۶۴۸۰ بنام خیریه نیکوکاری واریز و ما را در راه خدمت به ایثارگران عرصه سلامت که سلامتی خویش را به مخاطره می اندازند، یاری کنند.
مرکز ملی آموزش مدیریت سلامت در تبریز تنها مرکز آموزشی مدیران عرصه سلامت در کشور است که زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت می کند.
این مرکز به عنوان مرکز همکار سازمان بهداشت جهانی با هدف ارتقاء کیفیت مدیریت نظام سلامت در سطح ملی و منطقه ای در سال ۱۳۷۵ تاسیس شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: