جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
مدیر عامل شرکت تدبیر نوین سازان با حضور در دفتر روزنامه گفت: توجه ویژه به کیفیت محصول تولیدی همان عاملی است که ما را با سایر شرکت های فعال در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلنی متمایز کرده است.
کیفیت، ابزاری برای تمایزبه گزارش خبرنگار ما، شرکت تدبیر نوین سازان در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلنی در سایز های مختلف جزو یکی از  شرکت های خوش نام با سابقه طولانی بوده و به عنوان یکی از برند های معتبر کشور به شمار می رود.
مدیر عامل شرکت تدبیر نوین سازان با اشاره به تبدیل شدن به یکی از برند های مطرح کشور در زمینه تولید لوله، پلیکا و اتصالات پلی اتلین، اظهار کرد: ساختار و پتانسیل شرکت ما به گونه ایست که نمی تواند صرفا با پروژه های کوچک کار کند و نیازمند پروژه های بزرگ می باشیم، همانطور که در طول سال های گذشته چرخ تولید ما با پروژه های بسیار بزرگ ملی به حرکت درآمده است.
محمود خادمی با بیان اینکه اوضاع اقتصادی کشور خوب نیست و پروژه هایی که باید تعریف نمی شود، ادامه داد: با مسائل مالی و تعدیل نیروی انسانی درگیر هستیم و در حال تلاش برای غلبه بر این مشکلات می باشیم، تیم فروش بسیار قدرتمند و خوبی را دراختیار داریم که در دو کلانشهر تهران و تبریز مستقر بوده و افراد متخصصی به عنوان رابطان فروش در مجموعه فروش شرکت فعالیت دارند.
وی افزود: در سال 98 نتوانستیم آنطوری که باید فعالیت داشته باشیم و امیدواریم در سال پیش رو با برنامه ریزی های مناسب دولت و خروج از رکود اقتصادی شاهد روز های خوبی باشیم.
خادمی با تأکید بر توجه ویژه این شرکت به کیفیت محصول تولیدی بیان داشت: این موضوع همان عاملی است که ما را با سایر شرکت های فعال در زمینه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلنی متمایز کرده و معمولا شرکت های فوق توان رقابت با شرکت ما را ندارند.
مدیر عامل شرکت تدبیر نوین سازان با بیان اینکه در زمینه فعالیت ما بعضا اجناسی تولید می شود که از نظر کیفی در سطح بسیار پایینی قرار دارند اضافه کرد: خوشبختانه به لطف وجود شریک آلمانی در طول این سال ها همواره کیفیت محصولاتمان را حفظ کرده ایم اما هستند شرکت هایی که کیفیت کار را بسیار پایین آورده و باعث به وجود آمدن تفاوت قیمت و محصولی با کارایی و دوام پایین می شوند که امیدواریم مسئولین مربوطه با کنترل و نظارت مناسب و همچنین آگاهی دادن به عموم مردم تفاوت کیفیت را برایشان مشخص نمایند.       

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: