جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:
عجب شیر پرس _ شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد این هفته هم نماز جمعه در مراکز استان‌ها برگزار نخواهد شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در اطلاعیه اعلام کرد این هفته نماز جمعه در مراکز استان‌ها برگزار نخواهد شد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

به اطلاع مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی به ویژه نمازگزاران عزیز جمعه می‌رساند، پیرو ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و مذاکره با وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، نمازجمعه مورخه ۹۸/۱۲/۲۳ در مراکز استان‌ها برگزار نخواهد شد.

برگزاری نماز جمعه در سایر شهرستان‌ها مطابق روال هفته گذشته، منوط به جمع بندی و تصمیم گیری کمیته استانی تعیین شده، با محوریت نمایندگان محترم، ولی فقیه در مراکز استان‌ها می‌باشد.

فرصت را غنیمت شمرده، ضمن دعوت عموم مردم شریف به توکل و توسل به شفا دهنده اصلی و شفاعت کنندگان در پیشگاه پروردگار متعال، همگان را به اعتماد و همراهی فرماندهی واحد در میدان مقابله با ویروس کرونا، برای عبور سریع‌تر از شرایط دشوار فعلی فرا می‌خوانیم و ضمن گرامیداشت یاد شهدای عرصه سلامت، تلاش‌های ایثارگرانه پزشکان و پرستاران و کادر درمان کشور و تولیدکنندگان محصولات بهداشتی مورد نیاز مردم را ارج می‌نهیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: