دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
امام جمعه ارومیه:
امام جمعه ارومیه گفت: اموال دولتی برای تبلیغ و معرفی نامزدهای انتخاباتی استفاده نشود و این مسئله به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، اظهار داشت: در آستانه انتخابات و برگزاری این آئین باشکوه قرار گرفته‌ایم، بنابراین باید یک سری مسائل رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه از نظر شرعی استفاده بیت‌المال برای تبلیغ یک کاندید مشخص حرام است، خاطرنشان کرد: هیچ کسی نمی‌تواند چنین روشی را در پیش گیرد.

خطیب جمعه ارومیه کشتار شیعیان در آذربایجان را مورد اشاره قرار داد و اینکه بخش عظیم‌شان شیعه بودند، گفت: متأسفانه پلیس این کشور آنها را مجروح و شهید کرده‌است و از نظر معیشتی آنها را در تنگنا قرار داده‌اند، آب برق و گازشان را قطع کرده‌اند.

این استاد دانشگاه با ابراز تأسف از این سری اقدامات صورت پذیرفته علیه شیعیان این کشور، گفت: این قبیل حرکات در ایام سوگواری برای اهل بیت، عصمت و طهارت (ع) به هیچ عنوان پذیرفتنی نبوده و باید سران این کشور درصدد جبران برآیند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه هفته وقف را پشت سر گذاشته‌ایم، اظهار داشت: تنها چیزی که در موقع مرگ برای ابنای بشر باقی می‌ماند، عمل صالح، صدقه جاری و فرزند صالح است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به ارائه یک سری توصیه‌های اخلاقی پرداخت، افزود: همسایه‌آزاری، نگاه به نامحرم، شراب‌خواری و شراب‌فروشی همچنین خدعه و نقشه کشیدن برای پرداخت نکردن مهریه همواره مورد نهی قرار گرفته‌است.

برچسب ها: ارومیه ، امام جمعه
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: