شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۴۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی پیشرو، انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی می باشد،که سردار محمد علی نصرتی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان تبریز در رابطه با اهمیت انتخابات، گفت.
 به گزارش خبرنگار روزنامه عجب شیر، سردار نصرتی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان تبریز در رابطه با اهمیت انتخابات نکات مهمی را برای جوانان و مردم بیان کرده و گفت: یکی از مهمترین انتخابات سیاسی کشور، انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی می باشد، وی افزود: در یکی از برهه ها و شرایط حساس کشور واقع شده ایم.
 سردار نصرتی ادامه داد: به دنبال شیطنت ها، توطئه ها و تهدیدهای دشمن، بزرگترین جنایتی که در رابطه با شهادت یکی از مخلص ترین، باتقواترین و شجاع ترین نیروهای انقلاب، سردار سپهبد سلیمانی اتفاق  افتاد،  این بود که با شهادت سپهبد سلیمانی، تمامی مردم دنیا از خدمات این بزرگمرد اسلام محروم شدند.
مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان تبریز خاطر نشان کرد: آن شهید والامقام به آرزوی خود رسید و مزد مجاهدت های خود را دریافت نمود، وی افزود: البته شهادت ایشان هم  از الطاف خفیه الهی بود.
 سردار نصرتی تاکید کرد: همان طور که ایشان در طول حیات پر خیر و برکتش منشا خدمات مفید و بسیاری بودند، مطمئنّاً شهادتش هم منشا خیر و برکت خواهد بود. وی بیان کرد: همان گونه که شاهد بودیم تمامی مردم با سلایق و علایق مختلف در شهادت ایشان به سوگ نشستند و این به برکت خون پاک ایشان می باشد.
سردار نصرتی ضمن ستودن کارستان فرزندان شجاع، غیور، فداکار، این مرز و بوم علی الخصوص سپاه پاسداران گفت: با زدن موشک به مهمترین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه، هیمنه دشمن شکست و برجک آنان را نشانه رفت. وی این کار را مایه مباهات و بالندگی نظام اسلامی دانست و افزود: این مصداق آیه شریفه قرآن می باشد که می فرماید: انتنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.
 سردار تاکید کرد: که دشمن نمی خواهد این فتح الفتوح نظام اسلامی در دنیا طنین انداز شود. وی ادامه داد: باید حواسمان به تحرکات ددمنشانه دشمن که سعی دارد تمام ارکان و قوتّهای نظام، از جمله سپاه پاسداران را مورد آماج تبلیغات منفی قرار دهد، باشد.
 مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان تبریز یادآور شد:  امروزه از مهمترین اولویت ها وکارهای مردم باید مولفه دشمن شناسی باشد، وی گفت: مردم باید با حیلت ها و نیرنگ های تبلیغاتی دشمن آشنا شوند.
سردار نصرتی تاکید کرد و گفت: باید بدون وقفه دشمن را رصد کنیم تا از نیرنگ های دشمن آگاهی یابیم. وی خاطر نشان کرد: برای پیشگیری و پیش بینی خطرات دشمن با توجه به ظرفیت ها باید آمادگی کامل داشته باشیم.
 وی یادآور شد: در بحث انتخابات مهمترین مساله، مساله امنیت انتخابات، امنیت مردم و منطقه می باشد تا خدشه ای به مساله مهم امنیت، وارد نشود.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان تبریز ضمن تذکر و یادآوری این مساله که نا امنی بلای بسیار خطرناکی می باشد و همه ی ما در منطقه شاهد آن هستیم، گفت: به واسطه نا امنی چه وقایع هولناکی در حال وقوع می باشد.
وی با  اظهار اینکه دشمن هیچ گونه حرمتی برای حقوق مردم و ملت ها قائل نیست، افزود: دشمن برای رسیدن به هدف به هر وسیله ای دست درازی نموده  و متوسل می شود و هیچ ابایی هم از نتایج هولناک، منتجه از آن ندارد.
 وی اضافه کرد: تمامی این مسائل به این قصّه پر غصّه مربوط می شود. سردار نصرتی ادمه داد: امروز باید اولویت اول کشور امنیت باشد تا خدشه ای بر صلابت کشور وارد نشود.
وی گفت: امنیت یک هدیه گوارا می باشد که فقط در سایه امنیت می توان، وجود آرامش را حس کرد.
سردار نصرتی خاطر نشان کرد: سلامتی برای انتخابات بسیار مهم می باشد تا در فضای آکنده و به دور از حاشیه، انتخابات برگزار گردد.  
وی ضمن یادآوری توفیقات روز افزون نظام اسلامی که بسیار شکوهمند، بی نظیر و بی بدیل است گفت: زبان از بیان این موفقیت ها قاصر است که با چه ادبیاتی به آن پردازش کند، وی افزود: علی الخصوص در عرصه بازدارندگی نظامی و بحث فنّاوری توفیقات فوق تصوّر است.
 مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان تبریز گفت:  به جز مجلس اول و دوم همیشه در مجلس دچار مشکل و چالش بوده ایم، لذا نظام باید برای آن چاره اندیشی کند.
وی یادآور شد: در حالی که باید مجلس یکی از مولفه های قدرتمندی نظام باشد، بعضاً مجلس منشا تنش، دردسر، هزینه و نگرانی برای نظام می شود.
 مطمئنّاً چنین مجلسی در شان مردم مومن، متدین و با فرهنگ ایران زمین نمی باشد اظهار کرد: کسانی که در حوزه اطلاع رسانی تکلیف و وظیفه دارند باید در این موضوع، رسالت خود را بیشتر از قبل انجام دهند و پای کار باشند.
وی اضافه کرد: باید اطلاع رسانی، آگاه سازی و اقناع سازی صورت پذیرد تا مردم با چشم باز و بصیرت کافی انتخاب نمایند.
وی خاطرنشان نموده و گفت: مردم هم باید دقت نمایند عالمانه، آگاهانه و هوشمندانه انتخاب نمایند، تا افراد سالم، انقلابی، توانمند، دارای فکر و اندیشه را انتخاب و راهی مجلس شورای اسلامی نمایند.
 مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان تبریز بیان کرد: باید قانون را طوری مصوب کنیم و به سمتی ببریم که از بروز تخلف جلوگیری شود. وی گفت: اگر در جایی فساد و رشوه خواری هست باید این منفذ های قانون گریزی را مسدود نمائیم.
 وی تاکید کرد:  این کار وظیفه نمایندگان مجلس می باشد که راه های قانون گریزی را مسدود نمایند.
وی ضمن یادآوری سخن امام (ره )، که فرمود (مجلس در راس امور است) افزود و گفت: مجلس در راس همه امور است  منتها به شرطه ها و شروطه ها.
سردار نصرتی اظهار امیدواری کرد:  انتظارمان از مجلس، داشتن مجلسی پای کار ، پژوهش محور، پیش بینی کننده و پیشگیر محور باشد، اما نمایندگان مجلس فعلی نه تنها برنامه محور و آینده نگر نیستند، بلکه ساز وکاری هم برای بهبود وضعیت موجود ندارند.
وی یادآور شد: این مشکلات موجود و وضعیت اقتصادی راهکار دارد و درمان پذیر است به شرطی که مردم انتخاب اصلح و درستی داشته باشند.  نمایندگان هم،  قانونی را که برای حل مشکل مردم لازم است و مشکلات کشور را حل و فصل می کند،  مصوّب نمایند و نظارت بر حسن اجرای آن داشته باشند.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان تبریز در رابطه با این که برای نماینده مجلس تعهد لازم است یا تخصص و یا هردو گفت: تعهد و تخصص همچون دوبالی هستندکه  لازم  و ملزوم یکدیگرند، وی خاطرنشان کرد:  اگر فردی کارآمد و متعهد، درد آشنا و دلسوز که دغدغه اش مردمی باشد ، ولی تخصص نداشته باشد یا برعکس تخصص داشته باشد منتها تعهد کاری نداشته باشد، ممکن است منجر به فعالیت خطرناکی شود. لذا، داشتن تعهد و تخصص هر دو همزمان لازم است و نباید این دو را از هم تفکیک کنیم.
سردار نصرتی خاطر نشان کرد: نماینده مجلس باید فردی متخصّص، متعهد، آگاه  و دشمن شناس باشد، بزدل و ترسو نباشد، جسور باشد، مورد تطمیع و تهدید دشمن واقع نشود.
 وی در پایان یادآور شد: مهمترین شان یک خادم ملت بودن، خدمت گذار نظام اسلامی  و در فکر خدمت به مردم بودن است، تا از ظرفیت های موجود جهت اصلاح و پیشرفت کشور استفاده  بهینه ای شود.   

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: