جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
عجب شیر پرس _ رییس شورای اسلامی تبریز و رییس بیمارستان ولیعصر تبریز با اشاره به ابتلای ۱۵ نفر به کرونا و فوت ۳ نفر از مبتلایان در آذربایجان‌شرقی گفت: آمار مبتلایان دقیق نیست چراکه کیت تشخیص به اندازه کافی وجود ندارد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، شهرام دبیری، روز یک‌شنبه در جلسه شورای اسلامی این شهر افزود: در زمان کنونی از کرونا هراسی باید به سمت کرونا زدایی حرکت کرد چرا که آمار فوتی‌های کرونا بسیار کمتر از آمار مبتلایان به سرطان و یا کسانی است که در جاده ها تصادف می کنند.

وی با اشاره به فوت ۳ هزار نفر مبتلا به کرونا از بین ۸۰ هزار مبتلا به این ویروس، اظهار داشت: سالانه بیش از یک میلیون نفر در اثر تصادف رانندگی در جهان فوت می‌کنند که این آمار قابل مقایسه با فوتی‌های کرونا نیست.

رییس شورای اسلامی تبریز با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه شهروندان موجب کنترل بیماری در سطح شهر شده است، گفت: همه باید نسبت به پیشگیری و  کنترل ویروس کرونا اقدام و با عزم عمومی می‌توان به این بیماری غلبه کرد.

دبیری، با قدردانی از رعایت بهداشت فردی و عمومی توسط شهروندان تبریز ادامه داد: شهروندان باید با اقدامات پیشگیرانه مانع از شیوع و گسترش این ویروس به سایر افراد جامعه شوند.

وی همچنین با قدردانی از تلاش‌های اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری برای تدوین و بررسی بودجه سال ۹۹ شهرداری تبریز ادامه داد: امروز تبصره‌های بودجه سال ۹۹ به تصویب خواهد رسید.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: