يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
عجب شیر پرس _ سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت گفت: به دلیل مسائل بهداشتی، تا روز یکشنبه (۴ اسفند) سفر به عتبات متوقف شده است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین جزییات اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات اظهار کرد: به دلیل مسائل بهداشتی فعلا تا روز یکشنبه (۴ اسفند ماه) اعزامی به عتبات عالیات صورت نمی‌گیرد.

او در ادامه افزود: همچنین اعزام زائران عراقی به کشورمان نیز فعلا متوقف و این موضوع براساس تصمیم گیری دو کشور دوست و همسایه است.

سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت در خصوص اعزام‌های نوروزی به عتبات گفت:در حال بررسی و تصمیم گیری اعزام های نوروزی به عتبات هستیم و روز دوشنبه (۵ اسفندماه) نیز مسئولان ذیربط در دو کشور در خصوص موضوع اعزام زائران به عتبات عالیات و بالعکس «اعزام زائران عراقی به کشورمان» تصمیم گیری خواهند کرد که به اطلاع متقاضیان می‌رسد.

سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: براساس تصمیم اخذ شده، برای روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه هیچگونه اعزامی انجام نمی‌گیرد، اما زائرانی که در دو کشور طی روز‌های گذشته حضور داشته اند می‌توانند به کشور خود بازگردند.

آزاد با بیان اینکه سلامت و آرامش زائران در اولویت قرار دارد، عنوان کرد: منافع و سلامت زائران دو کشور موجب شد تا چنین تصمیمی برای آن‌ها گرفته شود و به طور قطعی بعد از جلسه روز دوشنبه، تصمیم نهایی به اطلاع مردم فهیم رسانده می‌شود.



نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: