چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
سیاوشی:
عجب شیر پرس - رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه قطعا در انتخاب سرمربی جدید تیم ملی پنهان‌کاری‌هایی صورت گرفته، گفت: اسکوچیچ خارج از فدراسیون انتخاب شده است.
اسکوچیچ خارج از فدراسیون فوتبال انتخاب شده استبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از خانه ملت، طیبه سیاوشی با اشاره به انتخاب دراگان اسکوچیچ کروات به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال با یادآوری مشکلات به وجود آمده برای مربیان خارجی سابق تیم استقلال و تیم ملی، تصریح کرد: این انتخاب در چنین شرایطی منطقی نبود و ما در مقطع کنونی باید با یک مربی داخلی به توافق می‌رسیدیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکهعمل نکردن به تعهد در قبال مربیان خارجی موجب وارد شدن خدشه به حیثیت فوتبال ایران و هواداران آن می‌شود، ادامه داد: مشخص نیست برای انتخاب دراگان اسکوچیچ در خارج از کشور چه تصمیماتی و در درون کشور چه زد و بندهایی صورت گرفته است.

وی یادآور شد: افزون بر این مشخص نیست چه افرادی در انتخابدراگان اسکوچیچ نقش داشته‌اند و گویی این تصمیم در خارج از فدراسیون اتخاذ شده است. در مقطع کنونیسرپرست فدراسیون و مسئولان وزارت ورزش باید درباره این انتخاب خود به مردم پاسخگو باشند و شاخص‌های انتخاب خود برای سرمربی تیم ملی را تشریح کنند.

سیاوشی اضافه کرد: امروز این پرسش وجود دارد که آیاارزیابی لازم برای انتخاب سرمربی تیم ملی در نظر گرفته شده یا خیر؛ درحالیکه گزینه‌های داخلی فراوانی از جمله علی دایی برای مربی‌گری تیم ملی وجود داشت، چرا باید اسکوچیچ کهشایعات زیادی پیرامون او به گوش می‌رسد برای تیم ملی انتخاب شود.

وی به انتخاب فرهاد مجیدی پس از جدا شدن استراماچونی از استقلال اشاره و تأکید کرد: در شرایطی که مربیان داخلی توانایی عهده دار شدن چنین سمت‌هایی را دارند، اگر دلسوزانه‌تر عمل می‌شدبه نتیجه بهتری می‌رسیدیم.

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه قطعا این تصمیم عواقب ناگواری به دنبال خواهد داشت، گفت: مطمئنم که در انتخاب سرمربی فعلی تیم ملی پنهان‌کاری‌های فراوانی صورت گرفته است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: