پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷
محمد اسماعیل سعیدی:
عجب شیر پرس - نماینده مردم تبریز گفت: جناح‌های سیاسی باید در ایام انتخابات اصول اخلاقی را رعایت کنند؛ چراکه این مسئله در جلب اعتماد ملت بسیار اثرگذار است و همچنین سبب ناامیدی دشمنان کشور خواهد شد.
رعایت اصول اخلاقی جزو اولویت‌های انتخاباتی جناح‌های سیاسی باشدبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از خانه ملت، محمد اسماعیل سعیدی، به لزوم رعایت اخلاق و همچنین حفظ منافع ملی در زمان تبلیغات انتخابات آتی مجلس از سوی جناح‌های سیاسی کشور اشاره کرد و گفت: انتخابات پیش‌رو مجلس شورای اسلامی یک مسئله بسیار مهم و سرنوشت‌ساز برای کشور بشمار می‌رود.

وی در ادامه به تلاش‌های دشمنان ایران اسلامی برای کمرنگ کردن حضور مردم در ادوار انتخابات تاکید کرد و افزود: در ادوار انتخابات نظام سلطه و بدخواهان جمهوری اسلامی سعی کردند به نحوی در روند انتخابات تاثیرگذار باشند و همچنین از حضور مردم در صحنه انتخابات ممانعت به عمل آورند، اما همیشه با حضور مردم توطئه این خناسان خنثی شد.

نماینده مردم تبریز تصریح کرد: هر زمانی که دشمنان خواستند از مشارکت مردم در انتخابات بهره‌‌برداری کنند ما باید در نقطه مقابل آنها بایستیم و توطئه‌های آنها را خنثی کنیم تا به اهداف خود دست پیدا نکنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به لزوم رعایت اخلاق و حفظ منافع ملی در سخنان تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتاشاره و تصریح کرد: همه جریانات سیاسی کشور باید خطوط قرمز کشور که همان حفظ منافع ملی بشمار می‌رود را مدنظر خود قرار دهندو هر کجااحساس شود که اقدامات، سخنان و موضعگیری آنها منافع ملی را زیر سوال می‌برد، باید از آن بپرهیزند.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه افزود: نامزدهایانتخاباتی باید در ایام انتخاباتاصول اخلاقی را رعایت کنند؛ چراکهرعایت این مسئله در جلب اعتماد ملت بسیار اثرگذار است و اگر بنا باشد ما اخلاق و انصاف را در زمان تبلیغات انتخابات رعایت نکنیم و به هر بداخلاقی برای کسب رای روی بیاوریم؛ بدون شکباعث می‌شود که همه متضرر شوند که البته جناح‌های سیاسی باید رعایت اصول اخلاقی را جز اولویت‌های انتخاباتی خود قرار دهند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: