سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
به جز اسماعیلی‌فر همه هدف‌هایمان در نقل و انتقالات را جذب کردیم؛
عجب شیر پرس - مدیرعامل سپاهان در مورد شرایط این باشگاه در آستانه شروع دوباره لیگ برتر صحبت کرد.
قلعه‌نویی با سپاهان قرارداد دارد و فکر نمی‌کنم سرمربی تیم ملی شود

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایلنا، مسعود تابش در خصوص اوضاع سپاهان در نقل و انتقالات نیم فصل اظهار داشت: ما در نقل و انتقالات نیم فصل مطابق خواسته و برنامه کادرفنی جلو رفتیم و به جز دانیال اسماعیلی‌فر که باشگاه ذوب‌آهن با انتقالش مخالفت کرد سایر گزینه‌ها را جذب کردیم و بازیکن آسیایی هم که مد نظرمان بود به توافق رسیدیم و در مجموع بر اساس نیازهای تیم خرید کردیم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتیم. ضمن اینکه ما پیش از این هم تیم کاملی در اختیار داشتیم و نیازی به ریخت و پاش آنچنانی نداشتیم و مثل ابتدای فصل بازیکنان با کیفیت و با قیمت معقول خریدیم.

وی در مورد وضعیت مهدی ترکمان گفت: مهدی ترکمان از نظر ما بازیکن سپاهان است و مشکلی برای حضور در تیم ما ندارد. کمیته تعیین وضعیت قرار است به شرایط او رسیدگی کند و در موردش تصمیم‌گیری کند و به زودی رأی او اعلام خواهد شد. ما مدارک و مستندات را ارائه دادیم و فسخ این بازیکن قانونی بوده است.

مدیرعامل سپاهان در خصوص مهاجم آسیایی مد نظر باشگاه هم عنوان کرد: ما در این مدت با گزینه‌های مختلف مذاکره کردیم و در نهایت با مهاجم عمانی به توافق رسیدیم و قرار است مذاکرات نهایی با او انجام شود و اگر مشکل خاصی پیش نیاید قراردادش به امضا می‌رسد.

تابش در مورد درخواستی که برای جذب علی قربانی به دست باشگاه رسیده اظهار داشت: این درخواست مدت‌ها پیش به باشگاه سپاهان رسیده بود ولی ما بعد از صحبت با آقای قلعه‌نویی و اینکه ایشان اعلام کرد به این بازیکن نیاز دارد پاسخ منفی دادیم و قربانی از جمع ما جدا نخواهد شد.

وی در رابطه با وضعیت حق رشد محبی و محکومیت این باشگاه به پرداخت این مبلغ به شاهین بوشهر هم توضیح داد: مشکلی وجود ندارد و ما باید حق رشد محبی را بدهیم و پرداخت خواهیم کرد و مساله‌ای نیست که بخواهد دردسرساز شود. خود ما 10-15 پرونده حق رشد از باشگاه‌های دیگر طلبکاریم که پیگیر آن هستیم.

مدیرعامل سپاهان در مورد پیشنهاد هدایت تیم ملی به قلعه‌نویی هم عنوان کرد: دقیق در جریان این موضوع نیستم و خود آقای قلعه‌نویی بیشتر و بهتر می‌داند. به هر حال آقای قلعه‌نویی با سپاهان قرارداد دارد و اگر بخواهد به تیم ملی برود رضایت ما نیاز است. این را هم بگویم که تیم ملی برای ما اهمیت زیادی دارد و باید منفعت آن را هم در نظر بگیریم. در کل تا جایی که می‌دانم ظاهراً این موضوع تمام شده و فکر می‌کنم آقای قلعه‌نویی در سپاهان می‌ماند.

تابش در پایان در مورد وضعیت برگزاری بازی‌های آسیایی این تیم هم گفت: نشستی که در کوالالامپور با مسئولان AFC داریم این موضوع تکلیفش مشخص خواهد شد و امید زیادی داریم که مشکل ایجاد شده با گفتگوی رو در رو برطرف شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: