سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
فرمانده ناجا:
عجب شیر پرس - فرمانده نیروی انتظامی گفت: چنانچه بودجه پیشنهادی ناجا برای سال ۹۹ عملیاتی نشود، حتما نیروی انتظامی در فشار خواهد بود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایلنا، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا درباره بودجه سال ۹۹ نیروی انتظامی و گلایه‌هایی که نسبت به میزان این بودجه مطرح شده بود، گفت: آن میزان اعتباری که به عنوان بودجه برای نیروی انتظامی در سال ۹۹ مد نظر ما بوده است، هنوز عملیاتی نشده است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه بتوانند بودجه مدنظرشان در سال ۹۹ را عملیاتی کنند، ادامه داد: چنانچه این بودجه برای سال ۹۹ عملیاتی نشود، حتما نیروی انتظامی در فشار خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: به همان اندازه که بودجه در اختیار ما قرار بگیرد، ما می‌توانیم تجهیزات‌مان را به روز و تقویت کنیم که متاسفانه تاکنون انجام نشده است.

سردار اشتری همچنین درباره اظهارات وزیر کشور مبنی بر دستگیری افرادی در رابطه با کیک‌های آلوده به قرص گفت: متاسفانه این اقدام بیشتر یک عملیات روانی بود.

وی ادامه‌داد: تعدادی از افراد در شهرهای مختلف نیز که این عمل را انجام داده بودند، شناسایی و به مقامات قضایی تحویل دادیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: