سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
عجب شیر پرس - مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در جاده‌های ۱۳ استان کشور خبر داد و در اطلاعیه‌ای از مردم خواست جهت تردد در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر کشور زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.
جاده‌های ۱۳ استان کشور برفی و بارانی است

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، آخرین وضعیت جوی، حاکی از بارش برف و باران در برخی از جاده‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، قزوین، قم، چهارمحال و بختیاری، فارس و سمنان است.

همچنین بارش باران در برخی از جاده‌های استان‌های گیلان، خوزستان و لرستان ادامه دارد.

مرکز مدیریت راه‌های در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: جهت تردد در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر کشور همراه داشتن زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

بر اساس گزارش این سازمان از آخرین وضعیت جاده‌های شمالی هم اکنون تردد روانی در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مشاهده می شود.

همچنین ترافیک در آزادراه قزوین- کرج- تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک، سنگین است.

انسداد در ۱۰ جاده کشور

جاده فرعی شمشک - دیزین، محور رامیان- اولنگ - شاهرود، محور قدیم خرم‌آباد-پل دختر، جاده شهداد- نهبندان‌ و محور سی‌سخت- پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

همچنین اکنون جاده وازک- بلده در استان مازندران، ‌محور گنجنامه- توسرکان در استان همدان، محور پونل -خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل و محور سروآباد -پاوه‌ واقع در استان کردستان‌ و محور بندرلنگه- بندرخمیر در استان هرمزگان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود ‌است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: