سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
عجب شیر پرس - قهرمان روسی وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی گفت: تعریف مسابقات کشتی در ایران را خیلی از دوستانم شنیده بودم و علاقه زیادی داشتم برای یک بار هم شده در ایران کشتی بگیرم.
آلکساندروف: تعریف مسابقات کشتی ایران را خیلی شنیده بودمبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از فارس، نیورگان آلکساندروف درباره کسب عنوان قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد جام تختی اظهار داشت: همیشه تعریف مسابقات کشتی در ایران را از دوستانم شنیده بودم و علاقه زیادی داشتم برای یک بار هم شده در ایران کشتی بگیرم.

وی ادامه داد: برای اولین بار بود که به ایران می‌آمدم و واقعا از جو سالن مسابقات و تشویق‌های تماشاگران شگفت‌زده شدم. با وجود اینکه من از روسیه می‌آیم و در کشور من هم کشتی علاقمندان زیادی دارد و همیشه سالن مسابقات پُر می‌شود، اما فکر نمی‌کنم در هیچ کجای دنیا چنین تماشاگرانی وجود داشته باشد که در تمام طول مسابقه به تشویق کشتی‌گیران بپردازند.

* اگر دعوت کنند، بازهم در مسابقات ایران شرکت خواهم کرد

قهرمان روسی وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی گفت: حریفان خوبی هم در این مسابقات داشتم و فکر می‌کنم با توجه به اینکه کشتی‌گیران سوم و چهارم ایران نیز فنی و قابل هستند رقابت‌های جذابی را شاهد بودیم. بعد از اینکه دعوت نامه حضور در این مسابقات به دستمان رسید با مربی‌ام به ایران آمدیم تا میدان جدیدی را تجربه کنیم. اگر در سال‌های آینده نیز باز هم از ما دعوت شود، حتما در مسابقات ایران شرکت خواهیم کرد.

* یزدانی شانس اصلی کسب مدال طلا در المپیک است

آلکساندروف در پاسخ به این سوال که پیش از این در چه مسابقاتی موفق به کسب عنوان شده است و جایگاهش در تیم ملی کشتی آزاد روسیه چگونه است، تصریح کرد: به دلیل آسیب‌دیدگی شدیدی که داشتم مسابقات قهرمانی روسیه را از دست دادم. پیش از این در مسابقاتی همچون جام دیمیتری کرُکین، تورنمنت مغولستان، علی علی‌یف و یاریگین کشتی گرفته و صاحب عنوان شده‌ام.
قهرمان روسی وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی درباره شناختش از کشتی‌گیران ایرانی گفت: ایران کشتی‌گیران خوبی دارد که اغلب در سطح جهان شناخته شده هستند؛ مطر‌ح‌ترین کشتی‌گیر ایران حسن یزدانی است که چند ماه قبل قهرمان جهان شد و در المپیک ریو نیز به مدال طلا دست یافت. البته ش
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: