چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
عجب شیر پرس - در پی برگزاری مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد قاسم سلیمانی، تعدادی از دانشگاه‌های تبریز امتحانات خود را در روزهای دوشنبه و سه شنبه لغو کردند.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، دانشگاه شهیدمدنی آذربایجان در اطلاعیه ای اعلام کرد:

در پی شهادت سردار پر افتخار جهان اسلام و مجاهد فی سبیل الله حاج قاسم سلیمانی، به‌منظور تسهیل رفت و آمد دانشجویان عزیز و شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر این سردار سرافراز، کلیه امتحانات پایان ترم دانشگاه در روزهای دوشنبه ۱۶ دی ماه و سه شنبه ۱۷ دی ماه لغو، و زمان برگزاری این امتحانات متعاقبا اعلام خواهد شد.

دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد:

با توجه به درخواست آحاد دانشگاهیان برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم سوگواری و تشییع ایشان و مشارکت حداکثری مردم قدرشناس ایران، تمامی امتحانات روزهای دوشنبه و سه شنبه (مورخه 17 و 16 دی ماه) لغو شد.

برنامه ریزی لازم جهت برگزاری امتحانات روزهای ذکر شده، توسط تمامی واحدها انجام خواهد شد.

دانشگاه پیام نور هم خبر از تعطیلی امتحانات این دانشگاه داد:

بر اساس اطلاعیه این دانشگاه، امتحانات در کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور برای تسهیل شرکت دانشجویان در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و مراسمی که به مناسبت شهادت این سردار سرفراز برگزار می‌شود، در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه در سراسر کشور لغو شده است.


دانشگاه فنی حرفه‌ای هم  کلیه امتحانات رشته‌های فنی حرفه‌ای در روزهای دوشنبه و سه شنبه را لغو کرده و به روز بعد از آخرین امتحان موکول کرد.

همچنین بر اساس مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و به منظور حضور پرشور دانشگاهیان در مراسم تشییع شهید والا مقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سرافراز سپاه قدس، کلیه امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی روزهای  دوشنبه و سه شنبه  ۱۶ و 17 دی ماه ۱۳۹۸ لغو و امتحانات به  ترتیب به روزهای  30 دی ماه  و یکم بهمن ماه ۱۳۹۸ در همان ساعت موکول می گردد.

دانشگاه صنعتی سهند نیز اعلام کرد: 

با عنایت به شرکت تعدادی از دانشجویان محترم در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تهران، به اطلاع می رساند که برنامه امتحانی تمامی آزمایشگاه ها که قرار بود روز دوشنبه مورخ 98/10/16 برگزار شود به روز چهارشنبه مورخ 98/10/18 موکول می شود.

ولی در این میان امتحانات دانشگاه تبریز لغو نشده است

معاون آموزشی دانشگاه تبریز با تکذیب شایعه تعطیلی و لغو امتحانات دانشگاه تبریز در روز دوشنبه گفت: دانشگاه تبریز در روز دوشنبه تعطیل نخواهد بود. 

باب الله حیاتی در گفت‌ و گو با ایسنا، در خصوص شایعه تعطیلی و لغو امتحانات دانشگاه تبریز در روز دوشنبه، اظهار کرد: شورای هئیت رئیسه در این زمینه تشکیل جلسه داد و این موضوع مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت. 

وی افزود: بر اساس تصمیم این شورا، دانشگاه تبریز در روز دوشنبه تعطیل نبوده و تمامی امتحانات طبق برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد. 

این گزارش می افزاید: با تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در تهران و جهت سهولت حضور دانشجویان، امتحانات برخی دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی تبریز لغو شده است

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: