پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
عجب شیر پرس ضمن آغاز واریز طرح حمایتی معیشتی به حساب سرپرستان خانوار، سوالات از قبیل اینکه "اولین خانوار‌هایی که این مبلغ را دریافت می‌کنند چه کسانی هستند؟ مطرح می‌شود.
اولین مرحله بسته معیشتی دولت به حساب چه کسانی واریز می‌شود؟به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، افزایش نرخ بنزین و حذف قسمتی از یارانه پنهان این انرژی در کشور، منجر شد تا دولت با برنامه ریزی از پیش تعیین شده، یارانه حذف شده از این انرژی را به اقشار کم درآمد و متوسط جامعه بازگرداند تا در اجرای عدالت اجتماعی گام بردارد.

این طرح که با نام " بسته حمایت معیشتی" کلید خورد، قصد واریز مبلغ مغینی را به ۱۸ میلیون خانوار ایرانی دارد. این خانوار‌ها مشمول افرادی از جمله روستاییان، عشایر، مستمری بگیران، بازنشستگان، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدد جویان بهزیستی، کارگران، معلمان، کارمندان، اقشار کم درآمد جامعه و زنان سرپرست خانوار هستند.

طبق اطلاعات دریافتی از سازمان برنامه و بودجه کشور و تاکید رئیس این سازمان از این پس از این به بعد سازمان برنامه و بودجه در ماه حدود چهار هزار میلیارد تومان پرداخت یارانه، ۲۴ هزار میلیارد تومان پرداخت حقوق کارکنان و کارمندان و ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت حمایت معیشتی دارد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: