وی اضافه کرد: کارنامه شهرداری تبریز کارنامه متوسطی است که میتواند نمرات بهتری را کسب کند.
این عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه در خصوص بافت فرسوده و حاشیهنشینی اقدامات چندانی صورت نگرفته است، گفت: بودجه شهرداری تنها به بخش حقوق و اداره و تنظیف شهر کفایت میکند.
وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد از شهروندان از اتوبوس استفاده میکنند، خاطرنشان ساخت: متاسفانه ناوگان حمل و نقل عمومی فرسوده شده و طی چهار سال گذشته خرید اتوبوس جدید صورت نگرفته است.
صادقزاده افزود: در خصوص تراموا تبریز مطالعات انجام شده اما در مقایسه با دیگر شهرها همچنان مسکوت مانده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام اینکه خط یک مترو تبریز در حال اتمام است، اذعان داشت: استانداری آذربایجانشرقی باید در این مورد قدم جلو بگذارد و جدای کمکهای دولتی به شهرداری تبریز با تغییر کاربری بعضی از زمینها به شهرداری تبریز کمک کند.
صاد زاده با بیان اینکه هیچ پروژه مهم و حیاتی نیز در تبریز دیده نمیشود، تصریح کرد: قوانین و مقررات شورا ناقص است و دولت باید به اصلاح این قوانین کمک کند.
این عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه طی سالهای گذشته هیچ سرمایهگذاری عمده در شهر تبریز اتفاق نیفتاده است، یادآور شد: در بحث سرمایه انسانی نیز پرسنل شرکتی شهرداری تبریز نگران وضعیت امنیت شغلی خود هستند.
دبیر کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز همچنین گفت: وضعیت شهرکهای صنعتی از نظر رفاه و آسایش کارگران و صاحبان سرمایه مطلوب نیست.
وی ادامه داد: نیاز است شخص استاندار از صاحبان سرمایه برای زیباسازی شهرکهای صنعتی کمک گرفته و سرمایهگذاران را پای کار بیاورند.
رئیس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز در پایان ضمن تشکر از زحمات استاندار آذربایجانشرقی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در بحث تصویب و تحویل زمین مورد نیاز برای احداث بیمارستان تامین اجتماعی در شهرک خاوران اضافه کرد: احداث بیمارستان ۳۲۷ تختخوابی تامین اجتماعی کمک شایانی در بحث درمان مستقیم و رایگان کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران خواهد کرد.