پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
امام جمعه موقت تبریز:
عجب شیر پرس - امام جمعه موقت تبریز برشفافیت مالی مسئولان در همه رده‌ها تاکید کرد و گفت:موضوع مالی در مسئولان بسیار مهم است زیرا باید مال و ثروت فردی که مسئولیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد مشخص شود.
شفافیت مالی مسئولان برای مردم اعتماد آفرین استبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عالی در خطبه‌های نماز جمعه تبریزبا اشاره به اینکهراهپیمایی اربعین به نوعیهمنوایی با زینب کبری(س) است، اظهار داشت: به دلیل اینکه قیام امام زمان (عج) جهانی خواهد شد وآن حضرت خود را ابن‌الحسین معرفی خواهد کرد.

وی با تقدیر ازاز موکب‌دارانحسینی، این حرکت را یک استثنا در جهان دانست و افزود: از مردم و مسئولین ایران و عراق که زمینه سازبرگزاری باشکوه مراسم عظیم پیاده‌روی اربعین شدند، تشکرتشکر می‌کنم.

امام جمعه موقت تبریز در ادامه، ویژگی‌های نماینده اصلح برای مجلس شورای اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: به دلیل اهمیت فراوانی که مجلس دارد،باید افراد مناسب و شایسته با شفافیت مالی انتخاب شوند و این موضوع به مطالبه مردم در انتخابات تبدیل شود.

حجت‌الاسلام عالی با تاکید بر اینکهباید افراد کاردان، مناسب، ساده زیست و متعهد را به مجلس فرستاد، ابراز داشت:برای همه سوال استکه مگر در مجلس چه خبر است که برخی‌ها اینقدر هزینه می‌کنند تا به آنجا بروند؟! لذا باید شفافیت در اولویت انتخابات‌ها قرار گیرد.

وی برشفافیت مالی مسئولان در همه رده‌ها تاکید کرد و گفت:موضوع مالی در مسئولان بسیار مهم است زیرا باید مال و ثروت فردی که مسئولیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد مشخص شود و سوال اینکه این همه ثروت را از کجا آورده‌اید یک وظیفه و حق مردم است، چرا که این اعتماد می‌آورد؟

امام جمعه موقت تبریز تصریح کرد:افرادی که با پول می‌خواهند وارد مجلس شوند قطعا بعدا با مشکل رو به رو خواهند کرد زیرا مسئولیت، یک امانت الهی در دست مدیران کشور است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: