چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
عجب شیر پرس - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند از برگزاری جشنواره تئاتر منطقه ۲ استان آذربایجان شرقی از ۸ تا ۱۰ آبان ماه به میزبانی این شهرستان خبر داد.
نخستین جشنواره تئاتر منطقه ۲ استان آذربایجان شرقی در مرند برگزار می‌شودبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از تسنیم، مهران فرجی، از برگزاری جشنواره تئاتر منطقه‌ای به میزبانی مرند خبر داد و اظهارداشت: نخستین جشنواره تئاتر منطقه 2 مرند، جلفا و شبستر از 8 تا 10 آبان ماه به میزبانی شهر مرند برگزار می‌شود.

وی افزود: 8 گروه نمایشی از شهرستان مرند مرند و جلفا و شبستر به مرحله نهایی این جشنواره راه پیدا کرده‌اند که روزهای چهارشنبه پنجشنبه 8 و 9 آبان ماه به اجرای عمومی می‌پردازند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند همچنین با اشاره به جدول زمان بندی اجرای نمایش‌های این جشنواره عنوان کرد: نمایش‌های «پائیز» به نویسندگی نادر برهانی مرند و کارگردانی امیرعلی محمدزاده، «یک اتاق با دو در» به نویسندگی محمود ناظری و کارگردانی احمدرضا صبری از شبستر، «ترانه‌های تلخ تارا» به نویسندگی فریدون ولائی و کارگردانی مهدی کیفری علمداری از جلفا و «آخرین نامه» به نویسندگی مهرداد کوروش نیا و کارگردانی حامد ترابی نهاد صبح و عصر چهارشنبه در سالن اصلی و پلاتو اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند به اجرای عمومی خواهند پرداخت.

فرجی ادامه داد: نمایش‌های «دو مرد و یک نیمکت» به نویسندگی چیستا یثربی و کارگردانی حمید جلیلی، «مسافران» به نویسندگی محمد رحمانیان و کارگردانی امین حاجی اکبری از شبستر، «تو را از من گرفتی» نوشته اکبر صادقی و کارگردانی علی پاداش اصل و «دل سفید» نوشته مهدی صالحیار و کارگردانی رضا کوه کمری نیز روز پنجشنبه به روی صحنه می‌روند.

وی گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره و معرفی گروه‌ها و نفرات برتر نیز ساعت 15 روز جمعه 10 آبان ماه در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان مرند برگزار خواهد شد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند به داوران این جشنواره نیز اشاره کرد و اظهار داشت: نازیلا ایرانزاد بنام، فرزاد تقی لر و رامین راستی داوران نخستین جشنواره تئاتر منطقه 2 خواهند بود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: