سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
عجب شیر پرس- دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان‌شرقی ۲۹ مهر تا ۴ آبان همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل ازایرنا، نمایشگاه مطبوعات به همت خانه مطبوعات و رسانه های آذربایجان شرقی و با همکاری انجمن صنفی مدیران مسئول استان، انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سالن استاد شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز دایر می‌شود.

بسترسازی برای معرفی ظرفیت رسانه‌های استان و ایجاد تعامل بین مردم و رسانه‌ها در فضای نمایشگاهی از اهداف برگزاری دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها است.

علاقه مندان برای بازدید از هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز و دهمین نمایشگاه مطبوعات می توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ شب به نمایشگاه بین‌المللی تبریز مراجعه کنند.

در استان ۳.۹ میلیون نفری آذربایجان نزدیک به ۴۰۰ عنوان رسانه اعم از مکتوب و آنلاین در قالب خبرگزاری، پایگاه خبری، روزنامه، هفته نامه، دو هفته نامه، فصلنامه و سالنامه فعالیت می کنند و آذربایجان شرقی از این نظر در جمع استان های نخست کشور جای دارد. 

البته پیشینه آذربایجان شرقی در مطبوعه نویسی درخشان است و بسیاری از بزرگان رسانه ایران از این خطه برخاسته اند.

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: