جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۴۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
در جلسه شورای عالی ورزش استان:
عجب شیرپرس، جلسه شورای عالی ورزش استان آذربایجان شرقی با حضور معاونت سیاسی و امنیتی استانداری، مدیر کل ورزش و جوانان استان، تعدادی از فرمانداران شهرستان ها و جمعی از مسئولین با محوریت میزبانی سی و چهارمین تور دوچرخه سواری ایران-آذربایجان، برنامه عملیاتی در جهت ورزش برای همه و طرح آموزش شنا برای کارکنان دولت در سالن جلسات استانداری برگزار گردید.
استان آذربایجان شرقی میزبان شایسته تور بین المللی دوچرخه سواری خواهد بود
به گزارش عجب شیر پرس، معاون سیاسی و امنیتیُ استاندارآذربایجان شرقی از آمادگی استان برای میزبانی شایسته از سی و چهارمین تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان خبر داد و گفت: امیدواریم این دوره از مسابقات نیز بدون هرگونه مشکلی، برگزار شود

علیار راستگو در بخشی از سخنان خود بر ضرورت تلاش برای توسعه نشاط اجتماعی در جامعه نیز تاکید کرد و افزود: این موضوع از مهم ترین تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین ریاست محترم جمهور به عنوان رییس شورای اجتماعی کشور است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان و دستگاه های دخیل در این امر قرار گیرد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه با اشاره به آمادگی استان برای میزبانی از برگزاری سی و چهارمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان گفت: 12 تیم از 11 کشور دنیا همچون کشورهای مالزی، بلژیک، چین، بلاروس، هنک کنگ، آفریقای جنوبی و ... در این دوره از تور به همراه چهار تیم از جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی ادامه داد: این دوره از تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان، ساعت 16 بعد از ظهر در تاریخ نهم مهرماه سال جاری در پارک بزرگ ائل گلی تبریز، افتتاح و مراسم اختتامیه نیز ساعت 15 بعد از ظهر در روز سیزدهم مهرماه و در محوطه مجتمع لاله پارک برگزار می شود.

بهتاج ضمن تشکر از نیروی پلیس و بحث امنیتی تور خاطر نشان کرد: امسال حدود 70 درصد از مسیر تور از طریق صدا و سیما و شبکه سهند و ورزش پوشش داده خواهد شد که هدف از آن شناساندن و به تصویر کشیدن نقاط مختلف آذربایجان می باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در رابطه با طرح عملیاتی ورزش برای همه اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش همگانی استان در جهت ورزش همگانی برنامه ریزی کرده و سرمایه گذاری های زیادی توسط شهرداری و اداره ورزش برای آن انجام شده است اما متاسفانه این امر پایدار نبوده که ما قصد داریم در این مورد به سمت پایدار شدن ورزش همگانی حرکت کنیم.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: