يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
رئیس دادگستری مراغه در گفت‌وگو با تسنیم:
عجب شیر ما - رئیس دادگستری مراغه با اشاره به رصد فعالیت‌ کاندیداها گفت: همه تحرکات کاندیداها با همکاری دادستانی و فرمانداری رصد می‌شود و با متخلفان براساس قانون اساسی برخورد می‌شود.

به گزارش عجب شیر ما: اسماعیل خیراللهی در گفت‌وگو با  تسنیم  با اشاره به اینکه استفاده از هرگونه امکانات دولتی در تبلیغات کاندیداها جرم محسوب می‌شود، اظهارداشت: هرگونه استفاده از خدمات دولتی توسط مدیران و کارکنان ادارات دولتی در راستای تبلیغات کاندیداها ازنظر قانون جرم محسوب می‌شود و قوه قضائیه به‌شدت این قانون را دنبال خواهد کرد.

وی با اشاره به رصد فعالیت‌های کاندیداها گفت: همه تحرکات کاندیداها با همکاری دادستانی و فرمانداری رصد می‌شود و با متخلفان براساس قانون اساسی برخورد خواهد شد.

رئیس دادگستری مراغه، با اشاره به منع قانونی استفاده از امکانات دولتی و نیمه‌دولتی در تبلیغات، خاطرنشان کرد: بر اساس ابلاغیه جدید قوه قضائیه به دادگستری‌های سراسر کشور استفاده از امکانات دولتی و نیمه‌دولتی در هرگونه تبلیغ برای کاندیداهای انتخاباتی جرم محسوب شده و دستگاه قضایی با همکاری هیئت اجرائی انتخابات به‌ شدت با این موضوع برخورد خواهد کرد.

وی افزود: هرگونه فعالیت کارمندان و مدیران در ساعات کاری ادارات ممنوع است و در صورت مشاهده ضمن معرفی افراد به هیئت اجرائی انتخابات بر اساس قانون مجرم شناخته‌ شده و برخوردهای لازم انجام خواهد شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: