پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
سرمربی ارژن شیراز:
عجب شیر پرس - سرمربی تیم ارژن شیراز گفت: بازی نزدیکی با مس سونگون داشتیم اما دروازه‌بانمان اصلاً خوب نبود و روز هر ۴ گل که دریافت کردیم، مقصر بود.
مس سونگون شایسته قهرمانی استبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از تسنیم، حمیدرضا کمالی، سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز پس از شکست 4 بر 2 تیمش در دیدار با مس سونگون اظهار داشت: در ابتدا پیروزی و کسب 3 امتیاز را به مس سونگون تبریک می‌گویم. گاهی اوقات شاهد جنگ نابرابری هستیم که نمونه آن امروز رخ داد.

وی افزود: مس سونگون قهرمان ایران بوده و تیمی است که قهرمانی آسیا را با بدشانسی از دست داده و نائب قهرمان شد. ما هم تیم جوانی داریم و تعداد بازیکنانمان هم برای بازی امروز کم بود. در واقع ما امسال با کمبود بازیکن مواجه هستیم و با 10 نفر به تبریز آمده بودیم که نمی‌شد از دو نفر آن‌ها استفاده کرد.

سرمربی تیم ارژن شیراز با اشاره به عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار با مس سونگون خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم بازیکنان ما بازی خوبی مقابل مس سونگون انجام دادند و کیفیت خوبی داشتیم. ما هر لحظه بازی نزدیکی با مس ارائه کردیم و می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم اما دروازه‌بانمان اصلاً خوب کار نکرد و روی هر 4 گل مقصر بود.

کمالی در رابطه با شرایط مس سونگون نیز اظهار داشت: کادر قبلی مس برای این تیم زحمت کشیدند و به آقای تقی پور و همکارانشان خسته نباشید می‌گویم. به هر حال آقای افضل به این تیم آمده و فکر می‌کنم انتخاب بسیار خوبی بود که باشگاه مس انجام داد. فکر می‌کنم آقای افضل مدتی بی‌دلیل بیرون از لیگ بود.

وی در پایان گفت: مس سونگون تیم بسیار خوبی است که بازیکنان و امکانات خوبی دارد. به همین دلیل این تیم را شایسته قهرمانی می‌دانم و فکر می‌کنم شانس این تیم برای قهرمانی زیاد است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: