سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
عضو شورای شهر تبریز:
عجب شیر پرس - عضو شورای اسلامی تبریز گفت: احداث و راه اندازی موزه فوتبال آذربایجان در حفظ و تکریم سرمایه‌های نمادین و همچنین افزایش میزان توریست در تبریز تاثیرگذار است.
راه اندازی موزه فوتبال آذربایجان در افزایش میزان توریست تاثیرگذار استبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، سعید نیکوخصلت در خصوص راه اندازی موزه فوتبال آذربایجان به عنوان نخستین موزه فوتبال کشور، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ارتقای موزه فوتبال تبریز به لحاظ مکانی و سخت افزاری و همچنین مدرن کردن آن، کار بسیار خوبی است که به شکل زیبایی توسط شهرداری تبریز انجام شده است.

وی ادامه داد: احداث و راه‌اندازی موزه فوتبال آذربایجان در حفظ و تکریم سرمایه‌های نمادین و همچنین افزایش میزان توریست در تبریز تاثیرگذار است و می تواند بار آموزشی و جذب سرمایه بالایی داشته باشد.

نیکوخصلت عنوان کرد: چنین فضاها و مکان هایی برای شهر ما، از ایجاد زیرگذر و روگذر خیلی مهم تر است چراکه دانش آموزان و دانشجویان برای بازدید از آن می‌آیند، فکر و ایده می‌گیرند، می‌بینند که گذشتگان چه زحماتی برای فوتبال ما کشیده‌اند و با مدیران، مربیان و ورزشکاران بزرگ این شهر آشنا می شوند.

وی فوتبال را یک صنعت و منبع ثروت در جهان دانست و افزود: فوتبال در جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. به عنوان یک صنعت در دنیا مطرح است و به نوعی موجب باهم بودن ملت ها و شاد کردن مردم می شود.

این عضو ورزشی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: فوتبال برای انسان‌ها آموزش‌های زیادی در مواردی همچون برد و باخت، تلاش کردن، مسئولیت پذیری و باهم کار کردن دارد که همه آنها ارزشمند است و به همین خاطر توانسته مخاطبان زیادی داشته باشد.

وی ادامه داد: هم اکنون حدود ۲۴۰ میلیون نفر در جهان، به ورزش فوتبال مشغول هستند و عده خیلی زیادی نیز به صورت تفننی فوتبال بازی می‌کنند.

نیکوخصلت گفت: بابت تجهیز و ارتقای موزه فوتبال آذربایجان از روابط عمومی شهرداری تبریز و همه دست اندرکاران شهرداری منطقه ۲ و همچنین آقای نیکنام که زندگی خود را برای توسعه این موزه گذاشته است، تشکر می‌کنم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: