سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
عجب شیر پرس - طی مراسمی با حضور برخی از مسئولان کشوری و استانی، مدیران واحدهای معدنی و صنفی و... از خدمات «حسین نجاتی» رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی قدردانی شده و «حبیب امین زاده» به عنوان رئیس جدید این سازمان معرفی شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا،«حسین نجاتی» رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در این آیین اظهار کرد: در طول مدتی که در این سمت فعالیت می‌کردم اولویت اصلی حفظ و صیانت از واحدهای تولیدی و صنعتی موجود بود و در این راستا کارگروه‌های متعددی تشکیل دادیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد تسهیل به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی یادآور شد: تمامی تلاش‌های خود را برای برطرف کردن مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی به کار گرفته‌ایم و در این راستا مصوباتی در جلسات ستاد تسهیل داشتیم که بسیاری از آن‌ها اجرایی شدند.

وی عنوان کرد:  همه روزه نیز جلسه تنظیم بازار برگزار کردیم تا بتوانیم بازار را کنترل کنیم. 

نجاتی با اشاره به وجود ۴۰۴ اتحادیه در استان، عنوان کرد: هماهنگی با این تعداد صنف و اتحادیه کار مشکلی بود اما با همکاری و تلاش‌های مسئولان توانسته‌ایم، این سال‌های سخت را پشت سر بگذاریم.

وی با بیان این‌که سال ۹۷ سالی بسیار سختی برای اقتصاد کشور بود، اما با همکاری و هماهنگی توانستیم این شرایط را سپری کنیم، افزود: به طوری‌که آذربایجان شرقی در حوزه صنعت و معدن دارای رتبه در کشور بوده و میزان توسعه استان بیش از سایر استان‌ها است.

نجاتی با اشاره به این‌که صادرات چهار ماهه اول سال‌جاری۸۰ درصد پیشرفت داشته است، افزود: این موضوع نشان می‌دهد که آذربایجان شرقی رو به توسعه بوده و تجار و صاحبان صنایع به استان و کشور خود علاقه دارند.

وی عنوان کرد: در مدت فعالیت خود، کار غیرشفافی در سازمان نداشته‌ایم و تمامی موضوعات مربوط به احتکار، مشکلات صنعت، معدن و تجارت به صورت شفاف بیان شده است.

وی با بیان این‌که بحث نقدینگی و تامین مواد اولیه از مشکلات اصلی صنایع استان است، گفت: اگر فضا فراهم شده و همچنین شاهد تزریق نقدینگی به واحد‌ها باشیم، آذربایجان شرقی بیش از پیش پیشرفت خواهد کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: