سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
عجب شیر پرس - پس از عمل جراحی قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک در کشور آلمان، او و پزشکان معالج همچنان به حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ امیدوار هستند.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از مهر،  کتف و آرنج سهراب مرادی که حدود دو ماه پیش در هنگام تمرینات صدمه دیده بود، سرانجام روز گذشته به تیغ جراحان سپرده شد. عمل جراحی سهراب روز گذشته در کلینیک مجهزی در شهر هانوفر آلمان انجام شد که پزشکان از این جراحی رضایت کامل داشتند. البته مهمترین بحث در خصوص مصدومیت و جراحی سهراب، علاوه بر درمان کامل، رسیدن این قهرمان به بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو است که این مساله طی هفته های آینده و با توجه به روند درمان مشخص خواهد شد.

در همین راستا دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص آخرین وضعیت سهراب مرادی گفت: خوشبختانه روند ابتدایی درمان در ایران و همچنین عمل جراحی در آلمان به خوبی طی شد و آنطور که پزشکان جراح اعلام کردند وی در شرایط مطلوبی قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه سهراب مرادی باید همچنان تحت مراقبت‌های بعد از عمل جراحی قرار داشته باشد گفت: زمان بازگشت سهراب به ایران هنوز مشخص نیست و ما فعلا منتظر پایان اقدامات درمانی بعد از جراحی هستیم. طبیعتا هیچ عجله ای در کار نیست و همه چیز باید طبق برنامه درمانی وی اجرایی شود. البته برای اینکه در خصوص حضور سهراب مرادی در المپیک ٢٠٢٠ توکیو نظری داده شود کمی زود است اما همگی امیدواریم او بتواند با پشت سر گذاشتن کامل و رضایت‌بخش دوران درمان به این هدف دست یابد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: