سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
عجب شیر پرس - پرویز هادی،‌ دارنده مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بوداپست گفت: با توجه به اینکه در مسابقات جهانی امسال باید سهمیه المپیک بگیریم، کشتی بیش از گذشته به حمایت مسئولان احتیاج دارد.

به گزارش عجب شیر پرس، پرویز هادی در گفت‌وگو با تسنیم درباره تمرینات تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: اردو روز جمعه تعطیل شد و بعد از چند روز استراحت مجدداً کار را آغاز خواهیم کرد. وضعیت بدنی‌ خوبی دارم و تا الان نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله در این زمان باقیمانده نیز همه چیز خوب پیش برود و کار را با آرامش تا مسابقات جهانی ادامه دهیم. همه در تلاش هستند که تیم آماده‌ای روانه رقابت‌های جهانی شود. خوشبحتانه بچه‌های امید هم در اردو کنار بزرگسالان هستند و مشکلی از بابت حریف تمرینی نداریم.

نفر اول سنگین وزن انتخابی تیم ملی در روز هفتم تیر ماه در پاسخ به این سؤال که آیا حقوقی دریافت می‌کنند، تصریح کرد: معمولاً انتخابی که برگزار می‌شد، از این انتخابی تا مسابقه انتخابی بعدی، حقوق ماهیانه می‌گرفتیم که چیزی در حدود دو و نیم میلیون تومان بود و این رقم را فدراسیون پرداخت می‌کرد، اما فعلاً که از حقوق خبری نیست و واقعاً سخت است. ما درآمد دیگری غیر از کشتی نداریم و زندگی‌مان با همان پاداش‌هایی که بعد از مدال می‌دهند، می‌گذرد. سال گذشته هم که به جای سکه، پول دادند. ان‌شاءالله که مسئولان در این مورد تصمیمات خوبی بگیرند.

هادی که سال گذشته مدال طلای جام بین‌المللی دانکلوف را به دست آورد، تأکید کرد: یک ماه دیگر مسابقات جهانی را در پیش داریم، مسابقه‌ای که به لحاظ کسب سهمیه المپیک، میدان خیلی مهمی است، اما در حال حاضر فضا اصلاً المپیکی نیست. امیدوارم از این به بعد به کشتی‌ بیشتر توجه کنند تا با توجه به مسابقات مهمی که سال آینده در پیش داریم، نه تنها من، بلکه تمام کشتی‌گیران با خیال راحت بتوانند به تمرینات بپردازند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: