جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
عجب شیر پرس - با حضور ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی از 17 تن از خبرنگاران فعال خبرگزاری‌ها، جراید و پایگاه‌های خبری حوزه ورزش و امور جوانان استان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش عجب شیر پرس، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی ایوب بهتاج در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه ورزش و امورجوانان استان با اشاره به نقش بی بدیل خبرنگاران در انعکاس اخبار و گزارش‌های رویدادها، مسابقات و جشنواره های مختلف ورزشی و فعالیت‌های حوزه جوانان، گفت: خبرنگاران با عشق و علاقه تمام به یک موضوع ویژه، مارا در خدمات رسانی به مردم یاری می‌کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در بخش دیگری از سخنان خود، اشاره ای به برنامه های پیش رو کرد و ادامه داد: هفته تربیت بدنی، تور دوچرخه سواری و مسابقات استعدادهای برتر کشور از اهم فعالیت‌هایی است که ما دوست داریم خبرنگاران را در کنار خود ببینیم تا اغنای اذهان عمومی از اطلاعات صحیح و ناب از طریق خبرنگاران متعهد و متخصص عملیاتی شود.
در این مراسم از 17 تن از خبرنگاران فعال خبرگزاری‌ها، جراید و پایگاه‌های خبری حوزه ورزش و امور جوانان استان تجلیل به عمل آمد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: