سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
عجب شیر پرس - مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی گفت: ۳۰۲ کیلومتر فیبر نوری با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار در سالجاری در استان اجرا خواهد شد.
۳۰۲ کیلومتر فیبر نوری در آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شودبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، مهدی خرامش در مراسم بهره‌برداری و ارتقاء تلفن همراه ۸ روستای هشترود افزود: در حال حاضر بیش از ۱۴ هزار کیلومتر مسیر فیبر نوری در استان آذربایجان‌ نصب شده و ۱۱۲ کیلومتر فیبر نوری نیز در استان در حال اجراست.
وی با اشاره بر لزوم حفظ پایداری مسیرهای فیبر نوری در مواقع بحران، بر حفاظت از مسیرهای موجود به‌ منظور حفاظت از پایداری ارتباطات تاکید کرد.
خرامش گفت: تا پایان شهریور ماه سالجاری نیز مشکل تلفن ثابت در روستاهای آذربایجان‌شرقی برطرف خواهد شد.
سید حمزه امینی نماینده مردم شهرستان‌های هشترود و چاراویماق نیز در این مراسم خواستار پوشش تلفن همراه اول در جاده‌های هشترود و  آزاد راه پیامبر اعظم(ص)  شد.
امین امینیان فرماندار هشترود نیز خواستار پوشش تلفن همراه اول در روستاهای زیر ۲۰ خانوار شهرستان  شد و گفت: نبود تلفن در برخی روستاها باعث شده به محض بروز برخی حوادث از جمله آتش سوزی اهالی نتوانند با مرکز شهرستان تماس برقرار کنند.
در این مراسم طرح ارتقاء تلفن همراه نسل‌های ۲، ۳ و ۴ در روستاهای علی آباد علیا و سفلی، برج علیا و سفلی،  جغول علیا و سفلی، کلب کندی و یانبلاغی هشترود با ۶ میلیارد تومان هزینه کرد به بهره برداری رسید.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: