يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
عجب شیر پرس - شهرداری تبریز پس از اعلام واگذاری سهمیه لیگ دسته یکی تیم فوتبالش، با صدور فراخوانی اعلام کرد: سهمیه لیگ برتری تیم والیبال خود را نیز به فروش می رساند.
شهرداری تبریز برای فروش تیم والیبال فراخوان دادبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، در این فراخوان آمده است: شهرداری تبریز در راستای سیاست های ابلاغی و به منظور توسعه ورزش همگانی، سهمیه لیگ برتری تیم والیبال بزرگسالان خود را با شرایط اعلامی از سوی هیات مربوطه واگذار می کند و متقاضیان می توانند پیشنهادات خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه ۹۸/۵/۵ به دفتر سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز ارسال کنند.

این در حالی است که تیم والیبال شهرداری تبریز همواره یکی از قدرت های مسلم والیبال ایران به شمار می رفت و در سال های اخیر رتبه های سوم تا پنجم لیگ برتر را نیز به دست آورده بود و هر هفته بازی های این تیم در لیگ برتر خیل عظیم هواداران جوان و نوجوان این رشته مهییج را به سالن ها می کشاند.

اقدام اخیر شهرداری در راستای مصوبات شورای اسلامی شهر تبریز صورت می‌گیرد که بر اساس آن هرگونه فعالیت حرفه ای مدیریت شهری در حوزه ورزش ممنوع اعلام شده است، اما این تصمیم شورا با مخالفت شدید شهروندان تبریزی و ورزش دوستان آذربایجانی مواجه شده است.

واگذاری تیم های تحت پوشش شهرداری تبریز در حالی صورت می‌گیرد که در رشته ها و رده های مختلف باشگاهی کشور، شهرداری های ایران تیم داری کرده و صاحب عناوین متعددی می شوند.

باشگاه شهرداری تبریز در دهه ۱۳۶۰ با تلاش های خستگی ناپذیر تعدادی از پیشکسوتان ورزش استان پایه ریزی شد و علاوه بر فوتبال، این باشگاه در رشته هایی همچون والیبال، بسکتبال، هندبال، دوچرخه سواری، شطرنج، دو و میدانی، ورزش های رزمی، فوتسال، شنا و ورزش های سه گانه در رده های مختلف سنی و دو قسمت بانوان و آقایان تیمداری کرده است.

حضور چندین دوره تیم فوتبال شهرداری در لیگ برتر، قهرمانی تیم بسکتبال در لیگ برتر، کسب مقام سومی والیبال و چندین عناوین ملی و بین المللی از سوی ورزشکاران دوچرخه سواری و رزمی در کارنامه زرین شهرداری در ورزش قهرمانی است.

کارشناسان ورزش بارها هشدار داده اند که اقدام شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز در واگذاری تیم های تحت پوشش خود، ضمن ایجاد نارضایتی در بین مردم، موجبات به وجود آمدن ناهنجاری های فرهنگی، اجتماعی در سطح شهر خواهد شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: