پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان‌شرقی اعلام کرد:
عجب شیر ما - مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي آذربايجان‌شرقي گفت: بنیاد مسکن تاكنون توانسته است تعداد 206 هزار و 71 جلد سند مالكيت به متقاضيان صادر کند كه از اين تعداد 191 هزارو 381 جلد سند روستايي و 14 هزار و 690 جلد سند مالكيت درشهرهاي زير 25 هزار نفر جمعيت مي باشد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، "قربان محمدي" افزود: صدور اسناد مالکیت روستائیان در اولویت کاری مسئولان بنياد مسكن استان است که این طرح با همكاري اداره كل ثبت اسناد و املاك می شود.

 

وي با بیان اینکه همكاري و تعامل در دو مجموعه ثبت اسناد و بنیاد مسکن از گذشته بوده است، افزود: نتیجه فعالیت‌هاي مشترك در زمينه  صدور اسناد مالکیت برای روستائیان برکات فراواني را به دنبال داشته و امید است این همکاری‌ها دو جندان شود.

 

محمدي افزود: طرح صدور سند مالكيت براي اماكن مسكوني در واقع در بر گیرنده مجموعه فعالیت های حقوقی و فنی تهیه و تنظیم مدارک و نقشههای لازم جهت صدور اسناد اماکن روستایی بوده و بر اساس تقاضای جمعی روستاییان و برداشت نقشه تفکیکی روستا با مشخصات ثبتی، تعیین حدود و مالکیت قانونی املاک انجام می گیرد.

 

وي گفت: از كل اسناد صادر شده موجود، نزديك به پنج هزارو 406 جلد سند مالكيت تا پايان شش ماهه اول سال 94 براي متقاضيان دارای شرایط كه تشكيل پرونده كرده بودند صادر شده است كه از اين تعداد سه هزارو 366 جلد سند در روستاهاي بالاي 20 خانوار و حدود دو هزارو 40 جلد سند مربوط به شهرهاي زير 25  هزار نفر جمعيت مي باشد.

 

مدیرکل بنياد مسكن انقلاب اسلامي با تأکید بر همکاری مستمر دستگاه‌ها با یکدیگر، گفت: اگر دو دستگاه اجرایی مانند دو بال هماهنگ عمل کنند به طور حتم به مقاصد و منویات اداری دست می‌یابند. 

 

وی با بيان اينكه تعامل خوب بنیاد مسکن و ثبت اسناد و املاك باید الگو باشد، افزود: تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها ي اجرائي نتایج مطلوبی را به همراه دارد که از مهمترین آنها رضایتمندی مردم است .

 

محمدی نتیجه اجراي طرح سند دار كردن مالكيت روستايي در سطح استان را مثبت ارزيابي کرد و گفت: ما باید برای عمران و  آبادانی روستایی گام‌های موثر و اساسی برداریم.

برچسب ها: قربان محمدی ، مسکن
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: