پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
دادستان عمومی و انقلاب سراب:
عجب شیر ما - دادستان عمومی و انقلاب سراب گفت: جسد یک زن ۳۲ ساله در جعبه عقب خودرویی در شهرستان سراب کشف شده که احتمال قتل این فرد وجود دارد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، میکائیل وطن خواه ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس راه سراب با متوقف کردن خودرویی با شماره اردبیل درخواست مدارک می کنند که راننده بلافاصله از محل فرار می کند و به علت سرعت بالا در ادامه راه تصادف کرده و متوقف می شود.

وی در ادامه خاطر نشان شد: با ورود پلیس به صحنه، راننده خورو با تغییر مسیر قصد برگشت به سمت مبدا را می کند که با تعقیب و گریز ماموران کلانتری سراب، فرد یاد شده ماشین را رها کرده و متواری، خودروی مذکور با جرثقیل به پارکینگ منتقل و مالک خودرو از طریق پیامک از توقیف خودروی خود مطلع می شود.

دادستان عمومی و انقلاب سراب تصریح کرد: مالک خودرو که ساکن اردبیل بوده، در حقیقت پدرشوهر مقتول است و عنوان کرده که طبق گزارش به اداره آگاهی اردبیل موضوع مفقود شدن خودرو و عروس خود را اعلام کرده است.

وی در خصوص روند پیگیری این پرونده و شناسایی و دستگیری قاتل این زن ۳۲ ساله یادآور شد: قاتل احتمالی که راننده متواری خودرو است، با تصویر نگاری های دوربین های راهنمایی و رانندگی شناسایی شده اما در حال حاضر نیروهای انتظامی موفق به  دستگیری این فرد نشده اند.

وطن خواه در پایان فرضیه قتل این زن را بسیار محتمل دانست و گفت: علائم ظاهری بررسی شده احتمال خفگی و قتل را نشان می دهد و در عین حال جسد کشف شده برای کالبد گشایی و بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی تحویل داده شده تا نتیجه قطعی اعلام شود
برچسب ها: سراب ، قاتل
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: