پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
رحمانی مطرح کرد:
عجب شیر ما - رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر لزوم یکسان سازی نرخ ارز گفت: محدوده فعلی قیمت دلار در اقتصاد کشور به نوعی پذیرفته شده و نوسان دلار در سال آینده باید بین 2850 تومان تا 3500 تومان باشد.

به گزارش عجب شیر ما: رضا رحمانی درگفت‌ وگو با خبرگزاری خانه ملت درباره نرخ دلار در سال 95 گفت: باید توجه داشت برای ارزی مانند دلار نمی توان به صورت دقیق و دستوری یک نرخ مشخص تعیین کرد.

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو درمجلس شورای اسلامی افزود: براساس نظام نرخ ارز شناور مدیریت شده،باید بازار ارز همواره تحت مدیریت باشد البته این مدیریت باید با ابزارها وسیاست‌های اقتصادی انجام شود.

این نماینده مردم درمجلس نهم با بیان اینکه دریکسان سازی نرخ ارز باید تسریع شود،مطرح کرد: تا زمان یکسان سازی نرخ ارز باید تدابیر کوتاه مدتی نیز اتخاذ شود تا از نوسان بازار ارز که می تواند بازارهای دیگر را شدیدا تحت تاثیر قرار دهد، جلوگیری شود.

 

نوسان نرخ دلار در سال آینده بین 2850 تا 3500 تومان باشد/ضرورت تسریع در یکسان سازی نرخ ارز

رشد نرخ دلار به گرانی کالاها منجر می شود 

رحمانی با بیان اینکه افزایش نرخ ارز روی موضوعاتی مانند تولید،صادرات و واردات و گرانی کالاها تاثیر جدی دارد،افزود: باید ملاحظاتی درباره تعیین نرخ ارز صورت گیرد،البته برای تشویق صادرات،دولت می تواند ارز ناشی از صادرات را با قیمت بیشتری از صادرکنندگان خریدار ی کند.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادوآورشد: درحال حاضر محدوده فعلی قیمت دلار دراقتصاد کشور به نوعی پذیرفته شده و نوسان دلار درسال آینده باید بین 2850 تومان تا 3500 باشد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: