پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
عجب شیر پرس - شهردار تبریز به شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های تابع شهرداری تبریز دستور داد که هرچه سریع‌تر جایگاه مسئولان دفاتر معاونان و مدیران زیر مجموعه‌شان حذف شود.

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از تسنیم، ایرج شهین باهر در بخشنامه‌ای ابلاغ کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی مستقیم به مشکلات شهروندان از امروز نباید هیچ یک از مدیران و معاونان مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابع شهرداری، مسئول دفتر، دفتردار یا هرگونه واسطه‌ای بین خود و مراجعه کنندگان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه داشتن مسئول دفتر صرفاً برای شهرداران مناطق و مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های تابع بلامانع است، نوشت: باید درب اتاق معاونان و مدیران مستقیم به روی شهروندان باز باشد و آن‌ها بتوانند بدون منتظر ماندن یا طی کردن تشریفات اداری رو در رو مسائلشان را در میان بگذارند.

شهردار تبریز برچیده شدن موانع میان شهروندان و مدیران شهرداری را یکی از اولویت‌ها و رویکردهای اصلی خود عنوان کرد و در این بخشنامه خاطر نشان کرده است: اعتقاد ما بر این است که هر چقدر فاصله بین مدیران و مردم کاسته شود، روند حل مشکلات و کاستی‌ها نیز سرعت می‌گیرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: