شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
استاندار آذربایجان شرقی:
عجب شیر پرس - استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت توجه تمامی مسئولان به رفع مشکلات تولیدکنندگان و صنعت‌گران در سال رونق تولید تاکید کرد .

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، دکتر محمدرضا پورمحمدی در بازدید از کارخانه نساجی چاپرنگ، گفت: توجه به رونق تولید، زمینه رشد و خودکفایی کشور را بیش از پیش فراهم می‌کند و و در سال رونق تولید این موضوع باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد . 
وی، مشکلات ایجاد شده برای بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی را ناشی از شرایط اقتصادی و تحریم‌ها دانست و ادامه داد: مدیریت ارشد استان در کنار مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی بوده و برای رفع مشکلات آنان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند . 
استاندار آذربایجان شرقی همچنین از تلاش‌های مدیریت شرکت صنایع نساجی چاپرنگ (گروه لایکو) در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان قدردانی کرد . 
این مجموعه تولیدی و صنعتی در مساحتی بالغ بر ۱۰۷ هزار مترمربع توسط بخش خصوصی ایجاد شده و تاکنون برای بیش از ۱۷۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم، اشتغال‌زایی کرده است .
همچنین با حضور استاندار آذربایجان شرقی، خط تولید لمینت و پارکت در کارخانه پالازموکت تبریز افتتاح شد 
دکتر محمدرضا پورمحمدی در بازدید از مجموعه تولیدی پالازموکت در تبریز، خط تولید لمینت و پارکت (spc) را در این کارخانه افتتاح کرد . 
با راه‌اندازی این خط تولید برای یکصد نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد شده است . 
کارخانه پالازموکت در مساحتی بالغ بر 71 هزار مترمربع در زمینه تولید انواع موکت، منسوجات بی‌بافت، کامپاند، نخ نایلون و پلی‌پروپیلن فعال است و تاکنون برای بیش از 220 نفر شغل ایجاد کرده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: