جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
عجب شیر پرس - تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر مردان ایران در فینال رقابت های قهرمانی آسیا با قبول شکست برابر کره جنوبی به مدال نقره و مقام نایب قهرمانی رسید.
تیم ملی شمشیربازی ایران، نایب قهرمان آسیا شد

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا از ۲۳ خردادماه به میزبانی شهر توکیو در کشور ژاپن آغاز شده است و ۱۰ شمشیرباز زن و ۷ شمشیرباز مرد ایران در این رقابت‌ها حضور دارند.

امروز دوشنبه رقابت‌های تیمی در اسلحه سابر برگزار شد و تیم مردان ایران متشکل از مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی پس از صعود از مرحله مقدماتی، تیم‌های عربستان، تایلند و چین را در مرحله حذفی از پیش رو برداشت و به فینال رسید.

در دیدار فینال به رغم مصاف نزدیک دو تیم، سابریست های ایران با نتیجه نزدیک ۴۵ بر ۴۲ شکست را برابر کره جنوبی پذیرفته و در جایگاه دوم آسیا ایستادند.

تیم‌های ملی شمشیربازی اسلحه سابر ژاپن، چین و ویتنام نیز به ترتیب مقام سوم تا پنجم را از آن خود کردند.

در اسلحه اپه تیمی زنان نیز تیم ایران متشکل از مهسا پور رحمتی، پریا ماهرخ و سکینه نوری برای کسب مقام هفتمی بایدبه مصاف تایلند بروند.

پیش از این رقابت‌های بخش انفرادی برگزار شد و «مجتبی عابدینی» با کسب جایگاه سوم در اسلحه سابر، تنها مدال آور ایران با نشان برنز تا پیش از پایان رقابت‌های قهرمانی آسیا است.

فردا (سه‌شنبه) در آخرین روز مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا، رقابت تیمی اپه مردان و فلوره زنان برگزار می‌شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: