پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
عجب شیر پرس - سامانه ارتباط مردمی شهرداری تبریز قطع است.
ارتباط مردمی با شهرداری تبریز قطع است

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از فارس مدت‌هاست که آسفالت کوچه در شرایط بسیار بدی است و همسایه‌ها از پیگیری و تماس با شهرداری خسته شدند ولی نتیجه‌ای نگرفتند.

آسفالت کوچه به اندازه ای خراب است که با جارو و آب نمی‌توان کوچه را تمیز کرد و با هر وزش باد گرد و خاک در خانه اهالی محله جای می‌گیرد. دیدن اهالی محله و این که شهرداری بعد از چند ماه هنوز جوابگوی این مشکل نبود سووالی برایم ایجاد کرد که خودم وارد عمل شوم.

این روزها دیگر کسی برای انجام کاری شال و کلاه نمی‌کند و از خانه بیرون نمی‌رود چون عصر ارتباطات است و اصولا در کلان شهری مانند تبریز نیز مانند این چنین باشد بنابراین به سراغ سایت مرکز سامانه مدیریت شهری 137 شهرداری تبریز می‌روم و با خوشحالی دکمه ثبت درخواست را می‌زنم تا به راحتی مشکل اهالی محل را حل کنم.

تمام مشخصات را پر می‌کنم و دکمه ثبت می‌زنم ولی خوشحالیم زیاد دوام نمی‌آورد چرا که سایت ارور و یا به اصطلاح خطا می‌دهد. سایت موارد درج شده را قبول نمی‌کند دقیق نمی‌دانم چقدر از وقتم را برای ثبت درخواست اینترنتی این شکایت گذاشتم ولی در نهایت ناامید شدم و تصمیم گرفتم با شماره 137 که سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات است تماس بگیرم البته قبل از من همسایه‌ها می‌گفتند چند بار تماس گرفته‌اند ولی نتیجه نگرفته‌اند.

با این وجود با 137 تماس گرفتم و موضوع ثبت نشدن درخواستم را در سایت به آنها گفتم که پس از گفتگو تازه متوجه شدم سایت مشکل دارد و نمی‌توان از این طریق شکایت را ثبت کرد. 

مجبور شدم درخواستم را به 137 گفتم و آنها با برخوردی نسبتا خوب گفتن درخواست را به کارتابل شهرداری منطقه می‌فرستیم و شماره تلفنی از شهرداری منطقه دارن که موضوع را از آنها پیگیری کنم. 

در نهایت بعد از پیگیری‌های فراوان به شهرداری منطقه ارجاع داده شدم؛ با خودم فکر می‌کردم شاید بهتر بود از ابتدای کار با شهرداری منطقه هماهنگ می‌شدم ولی واقعا در این میان نقش سامانه ارتباط مردمی شهرداری تبریز در پیگیری شکایات چیست؟ و یا این که حتی اگر سایت ارتباط مردمی هم به صورت واقعی وجود داشته باشد آیا شهروندان خواهند توانست درخواست شکایت خود را پیگیری کنند که در چه مرحله‌ای است؟

با تمام این اوصاف چاره‌ای به جز انتظار برای انجام کاری که نمی‌دانیم در چه مرحله‌ای است نداریم و این موضوع شاید مشکل هزاران نفر از شهروندان تبریز است که با مسائل مختلفی در این شهر دست به گریبان هستند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: