شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
عجب شیر پرس - رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی برگزاری مسابقات قهرمانی زیر 20 سال فوتسال آسیا را افتخار بزرگی برای شهر تبریز دانست و از برنامه ریزی های هیئت برای میزبانی سربلند خبر داد.
ششگلانی: تبریز میزبان شایسته ای برای مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا خواهد بود.به گزارش خبرنگار ما، جواد ششگلانی یک روز مانده به مسابقات فوتسال زیر 20 سال قهرمانی آسیا که به میزبانی تبریز برگزار می‌شود، در نشست خبری و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه ریزی میزبانی این مسابقات از یک‌سال پیش از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا آغاز شده بود و بعد از رایزنی های انجام شده و بازدید های به عمل آمده از امکانات کشور ها، جمهوری اسلامی ایران و شهر تبریز به عنوان میزبان مسابقات انتخاب شد.
وی یادآور شد: این مسابقات با حضور 12 تیم آسیایی برگزار می‌شود که این رویداد بین المللی برای استان و شهر تبریز افتخاربزرگی است و باید همه ی مسئولین نهایت تلاش و همکاری را انجام داده تا این مسابقات به شکل مطلوب برگزار شود
ششگلانی افزود: جا دارد از اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی و جناب آقای بهتاج تقدیر و تشکر گردد که نهایت همکاری را برای برگزاری بهتر این مسابقات داشتند
رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی گفت: محل برگزاری مسابقات سالن شهید پورشریفی تبریز است که الحمدالله همه ی زیرساخت ها فراهم است و این سالن بازسازی شده و اگر نواقصاتی هم داشتیم تحت پوشش این مسابقات حل شده است و از همه مهمتر کفپوش سالن از طرف  ارسال گردیده که طی این چند روز در سالن نصب گردیده که کفپوشی کاملا استاندارد است.
وی گفت: حدود 400 نفر به عنوان عوامل اجرایی، داوران، بازیکنان و مربیان را برای این مسابقات میزبان خواهیم بود و اینکه برگزار کننده اصلی  این مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده و ما در این مورد فقط هماهنگ کننده هستیم و باید عنوان کنم مسابقات افتتاحیه نخواهد داشت، اما مراسم اختتامیه توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد.
ششگلانی گفت: 9 تیم وارد تبریز شده و 2 تیم امروز و یک تیم فردا وارد خواهد شد و مسابقات روز جمعه رسما آغاز می‌گردد. بلیط های چاپ شده برای این مسابقات بر اساس شماره صندلی بوده و تماشاگران باید در صندلی‌هایی خود که شماره‌اش روی بلیت است، مستقرر گردند.
وی تصریح کرد: شبکه‌های ورزش و استانی سهند پخش مستقیم این بازی‌ها را برعهده داشته و کشور اندونزی نیز خواستار پخش مستقیم بازی های خود در کشورش شده است.
رئیس هیئت فوتبال استان آخر خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم تبریز را بیشتر معرفی کنیم و در این راستا پکیج هایی طراحی شده که در اختیار تیم ها قرار می دهیم، استقبال خوب تماشاگران از بازی ها در کنار ارائه این پکیج ها می تواند برای میزبانی بقیه رشته های ورزشی هم تاثیر گذار باشد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: