جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
عجب شیر پرس - تابستان فصل داغ فوتبال برای خانواده‌های علاقمند به این ورزش جذاب است با این حال مسئولان فوتبال همچنان به والدین هشدار می‌دهند که مراقب شیادها و کلاهبرداران باشند.

به گزارش عجب شیرما به نقل از فارس، تابستان فصل رویایی برای برخی از مدارس فوتبال و تیم‌های خصوصی فوتبال است که با کمترین استاندارد بتوانند با سوء استفاده از شور و  اشتیاق فراوان نونهالان و  نوجوانان علاقمند به فوتبال پول خوبی به جیب بزنند! فصل داغ تابستان فصل داغ و جذاب مدارس فوتبال و تیم‌های خصوصی است که حتی گاهی کمترین شباهت را به یک آکادمی فوتبال دارند.

ابراهیم میرمحمدی کاپیتان خوشنام و خوش سابقه فوتبال سایپا که سال‌ها در عرصه فوتبال پایه در سلامت کار کرده و زحمت کشیده می‌گوید: گاهی متاسف می‌شوم که می‌گویم مربی فوتبال پایه بوده‌ام! نگاه برخی به مربیان فوتبال پایه عجیب و گاهی زشت است! برخی از مدارس فوتبال و تیم‌های خصوصی در فوتبال استان تهران مثل زالو خون مردم را می‌مکند و به جای ارایه خدمات مناسب ورزشی به نونهالان و نوجوانان و جوانان در زمینه فوتبال بیشتر به چشم عابر بانک به خانواده‌های آنها نگاه می‌کنند! خانواده‌هایی که پدر و مادر کارمند، کارگر، راننده تاکسی و ... دارند و به امید اینکه فرزندشان در یک مدرسه یا تیم فوتبال رشد و پرورش پیدا کند و روزی یک ستاره مطرح و معروف شود با هزار مشقت به صاحبان این مدارس و تیم‌ها پول می‌دهند اما غافل از این هستند که کمترین نظارتی بر روی برخی از این مدارس نیست و گاهی شاهد فجایع اخلاقی هم در برخی از آنها هستیم. کاش مسئولان هیات فوتبال به این شرایط بیشتر رسیدگی می‌کردند.

در واکنش به صحبت‌های این مربی دلسوز و پاکدست با رضا عابدینی دبیر هیات فوتبال استان تهران صحبت کردیم. عابدینی گفت: میرمحمدی از مربیان خوشنام و سلامت فوتبال ایران است و می‌دانم که از سر دلسوزی صحبت می‌کند و حرف بی‌مورد هم نمی‌زند اما در مورد نظارت هیات‌ فوتبال استان تهران بر مدارس باید بگویم که از خانواده‌ها می‌خواهم فقط فرزندانشان را در مدارس فوتبالی که نامشان در سایت هیات فوتبال استان تهران ثبت شده مراجعه کنند. این مدارس فوتبال از سوی مراجع ذی صلاح مورد تایید قرار گرفته‌اند و هیات فوتبال آنها را تایید می‌کند. 

وی در مورد سوء استفاده تیم‌های شخصی فوتبال از خانواده‌ها و فرزندان گفت: تیم‌های زیادی در فوتبال تهران فعالیت می‌کنند و برخی از این تیم‌ها را همه می‌شناسند و سلامت کامل دارند و در مورد تیم‌های دیگر هم باید بگویم که تمامی تیم‌های خصوصی که در فوتبال استان تهران فعالیت می‌کنند اصل بر صحت و سلامت شان است اما از خانوداه‌ها می‌خواهم قبل از اینکه پولی به باشگاهی یا تیمی بدهند استعلام لازم را از هیات فوتبال تهران بگیرند. متاسفانه برخی والدین ابتدا پول می‌دهند و بعد دنبال پس گرفتن پول و حقشان می‌روند در حالیکه بهتر است ابتدا استعلام‌ لازم را از هیات فوتبال تهران انجام بدهند. ضمن اینکه اگر از تیمی شکایت کنند هیات فوتبال تهران به شکایت آنها رسیدگی می‌کند با این حال بهتر است که ابتدا استعلام لازم را بگیرند تا کمتر دچار مشکل شوند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: