پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
عجب شیرما - جلسه شورای عالی ورزش استان به ریاست علیار راستگو معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجانشرقی و با حضور ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان در محل سالن جلسات شماره یک استانداری روز یکشنبه 12 خردادماه برگزار شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی: شهرداری تبریز به باشگاه‌های ورزشی گفته باید ملکی که در آن فعالیت می کنید تغییر کاربری بدهند.
راستگو معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی: اینکه بحث تغییر کاربری و تعیین تکلیف آن به عهده کمیسیون ماده 100 است، به نظر می رسد که ایده خوبی نیست و این موضوع را می‌توان از طریق گزینه تغییر کاربری موقت پیش برد.
جواد امان زاده رئیس گروه توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان: پویشهای ملی توسعه ورزش همگانی مدنظر است. دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص برگزاری همایش‌های همگانی پای کار هستند که جای قدردانی دارد.
امان زاده افزود: مسابقات ورزشی کارکنان دولت در راستای تهییج و ایجاد انگیزش در کارکنان برای پرداختن به ورزش برگزار می شود و از بهزیستی تقاضا می کنیم برای توسعه و ترویج ورزش همگانی در میان کودکان بی سرپرست یا بدسرپرست با تمام توان با ما همکاری کند.
رئیس گروه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان گفت: کارگاه‌های آموزشی برای ارتقای سطح نگرش افراد جامعه مهم است و همچنین ساخت و پخش انیمیشن های ورزشی در فضای رسانه ای و فضای مجازی بسیار اهمیت دارد.
وی گفت: کارمندان دولت اگر از نشاط کافی برخوردار نباشند نمی توانند در راستای تحقق اهداف دستگاه اجرایی متبوع خود موفق باشند و تکریم ارباب رجوع را در خور شان آنها به اجرا بگذارند.
وی افزود: دستگاه برتر و باشگاه فعال در حوزه توسعه ورزش همگانی در سال 98 شناسایی و مورد تجلیل قرار خواهد گرفت و تسهیل دسترسی خانواده ها با باشگاه‌های ورزشی می‌تواند منجر به توسعه این موضوع شده و سرانه ورزشی در استان را افزایش دهد.
لیلا جاویدان رئیس گروه توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان: طرحهای مختلفی برای توسعه ورزش در میان بانوان استان در سال 97 برگزار شد که از جمله آنها می‌توان به پارک گام، دا و تندرستی زنان شاغل اشاره کرد.
علیار راستگو معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گفت : استفاده غیرمجاز از هر نوع کاربری براساس قانون تخلف است و به هر نحوی نمی‌توان تبصره هایی بر این قوانین افزود مگر با تصمیم قانون گذار محترم.
در مورد حضور مربیان ورزشی و شیوه تامین مالی آنها جدیت به خرج داده شود.
راستگو افزود: ورزش همگانی و ایجاد بستر مناسب در محله های شهری و روستایی را افزایش تحرک و ارتقای سلامتی شان از وظایف و دغدغه‌های شهرداری هاست.
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: تاکید کرده ایم که سمنهای فعال در جلسات ستادهای استانی شرکت کنند و صحبت‌های شان را بشنویم و در راستای سیاستگذاری و اقدامات مان لحاظ کنیم.
وی گفت: برای انتخاب برترینهای حوزه ورزش همگانی باید شاخصهای آن ابتدا احصا شده، در اختیار دستگاه‌ها و باشگاه‌ها قرار داده شود تا ارزیابی بر اساس آنها باشد.
بهتاج امدیر کل ورزش و جوانان استان گفت : بهتاج: تمرکز کرده ایم تا خانه های ورزش روستایی را بنیان گذاری کرده و تجهیزشان کنیم. اگر مکان در اختیار داشته باشیم می‌توانیم آنها را تجهیز کنیم.
بهتاج افزود: نظارت بر باشگاه‌های ورزشی وظیفه اداره کل ورزش و جوانان استان است و دیگر نهادها اجازه ورود به این موضوع را ندارند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: فنی و حرفه ای استان به طور ویژه بحث هر جوان آذربایجانی یک مهارت را اجرا خواهد کرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: