جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
امام جمعه تبریز:
عجب شیرما - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: چرخش مواضع نتیجه تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و روحیه مقاومت و ایثارگری مردم بزرگ ایران است و رهبری شیوه برخورد دولت فعلی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران را سم مضاعف دانستند.

به گزارش عجب شیرما به نقل از تسنیم ، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به عقب نشینی رییس جمهور آمریکا از لفاظی‌های گذشته و تهدیدات گستاخانه علیه ایران اسلامی، اظهار داشت: با گذشت چند روز از این لفاظی‌های خصمانه ترامپ و هم تیمی‌هایش در کاخ سفید علیه ایران، رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند که وی اکنون به دنبال تنش زدایی هستند و در مصاحبه با یکی از شبکه‌های تلویزیونی آمریکا گفته بود که خواهان رویارویی نظامی با ایران نیست و همچنین به نقل از منابع آگاه، سران ارتش و دیپلمات‌های آمریکایی در جستجوی راهکاری برای کاستن این تنش‌ها هستند.

وی افزود: این چرخش مواضع نتیجه تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و روحیه مقاومت و ایثارگری مردم بزرگ ایران است و معظم له با رویکرد حکیمانه، سم دانستن طرح مذاکره و عقب نشینی مقابل آمریکایی، شیوه برخورد دولت فعلی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران را سم مضاعف دانستند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه پیشرفت‌های چشمگیر نظامی و آمادگی بالای نیروی‌های مسلح کشورمان را نباید در این موضوع دست‌کم بگیریم، گفت: مردم قهرمان ایران اسلامی و مردم غیرتمند آذربایجان، هفته آینده در راهپیمایی روز جهانی قدس جواب یاوه گویی‌های آمریکا، استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل را خواهند داد.

وی با اشاره به تجاوزات و حملات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی به کشور سوریه، ادامه داد: مدتی است که شاهد تجاوزات مکرر هوایی این رژیم به خاک سوریه هستیم که البته با واکنش سخت پدافند هوایی ارتش سوریه روبرو شده است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: