جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
آذرنیا:
عجب شیرما - سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان برای ماندن در تیم فوتبال تراکتورسازی شرطی نگذاشته است.
به گزارش عجب شیرما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شنیده ها حاکی از آن است که اشکان دژاگه همانند مسعود شجاعی قصد دارد از تیم تراکتورسازی جدا شود اما برای ماندن در این تیم تبریزی شروطی دارد و  در صورت انتخاب جواد نکونام در این تیم باقی می ماند اما آذرنیا این موضوع را تکذیب کرد.

حسن آذرنیا سرپرست باشگاه تراکتورسازی ضمن تکذیب این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دژاگه با تیم ما قرارداد دارد و تاکنون هم اعلام نکرده است که قصد جدایی دارد و شروط این بازیکن برای ماندن صحت ندارد.

او درباره اینکه مسعود شجاعی هم در صفحه اینستاگرامی خود خداحافظی کرده است، گفت: اظهارات شجاعی دو پهلو است. او هم جزء بازیکنانی است که قرارداد دارد و هم اکنون به تعطیلات رفته است و بعد از آن باید درباره اظهاراتش شفاف سازی کند.

سرپرست تراکتورسازی درباره بازگشت کوین کنستانت به این تیم گفت: طبق برنامه این بازیکن قرار است امروز یا فردا به ایران بیاید تا در تست های پزشکی مرکز ایفمارک شرکت کند. اگر جواب تستش نشان بدهد که مشکلی ندارد از این بازیکن در فصل آینده استفاده می کینم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: