جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
عجب شیرما- سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: چرا شهرداری برای اخذ عوارض میلیاردی آلایندگی پتروشیمی و پالایشگاه تبریز اقدامی نمی‌کند.

به گزارش عجب شیرما-به نقل از فارس، کریم صادقزاده‌تبریزی در جلسه امروز شورای شهر تبریز در تذکری اظهار داشت: برای سومین بار در سه جلسه متوالی در خصوص پرداخت اضافه‌کاری با مبنای سال 97 تذکر می‌دهم.

وی ادامه داد: شهرداری تبریز نباید با عنوان اینکه بودجه کافی برای پرداخت اضافه‌کاری لحاظ نشده بدعت‌گذاری کند و از این به بعد شاهد سوءاستفاده دیگر کارخانجات باشیم، بلکه باید به دنبال تامین منابع باشد.

صادق‌زاده خاطر نشان کرد: در وضعیت فعلی اقتصادی جامعه چشم امید کارگران به شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز است و از شهردار محترم تقاضا داریم که با اتخاذ تدابیر لازم، پرداخت حقوق و مزایا بر اساس قانون کار و مصوبات شورای عالی کار انجام پذیرد.

وی همچنین گفت: در شرایط اقتصادی حاکم بر شهرداری تبریز، شهرداری باید هزینه‌های زائد را حذف کند نه اینکه بخواهد از هزینه‌های جاری و حقوق پرسنل این کسری را جبران  کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز در بحث دیگری از صحبت‌های خود بیان کرد: چرا شهرداری برای اخذ عوارض میلیاردی آلایندگی پتروشیمی و پالایشگاه تبریز اقدامی نمی‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به نامه ارسالی معاون محیط انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و ارائه آن نامه به کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز تاکنون اقدام موثری برای اخذ عوارض آلایندگی واحدهای پالایشگاه و پتروشیمی تبریز انجام نپذیرفته است.

صادقزاده خاطر نشان کرد: متاسفانه احداث پارک محلی کجوار در حد شعار باقی‌مانده است در حالیکه پالایشگاه و پتروشیمی وظیفه دارند برای اهالی کجوار و باغ معروف پارک احداث  کنند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: