يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
فرماندار عجب شیر:
عجب شیر ما - فرماندار عجب شیر گفت: حضور باشکوه در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و نیز مجلس شورای اسلامی و انتخاب فرد اصلح مهمترین حماسه سیاسی مردم در اسفند امسال است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، ابراهیم طاهری، روز دوشنبه در دیدار چهره به چهره با بسیجیان و جمعی از مردم این شهرستان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به اینکه در سال جاری دو انتخابات بسیار مهم در پیش رو داریم، افزود: همه ما موظفیم تا فرد اصلح را برای این دو مجلس انتخاب کنیم تا برای اسلام و آحاد ملت خدمت کنند.
وی، با بیان اینکه حضور گسترده مردم در این انتخابات، بیانگر پایبندی آنان به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی است، یادآور شد: در برگزاری انتخابات باید به گونه ای عمل شود تا اسباب تفرقه و اختلاف در جامعه فراهم نشود.
فرماندار عجب شیر اظهار کرد: ما به عنوان بسیجی حافظ ارزش های نظام هستیم و باید در تمام صحنه ها حضور فعالی داشته باشیم.
طاهری، با بیان این که بسیج مجاهدت است اما بی انضباط و افراطی نیست، ادامه داد: بسیجی متعهد و متدین بوده و نظم جزء ویژگی های همیشگی بسیجیان است.
وی، با اشاره نتایج برجام و خنثی شدن طرح ایران هراسی دشمنان در پی توافق برجام، گفت: این توافق موجب انزوای سیاسی رژیم صهیونیستی و ایجاد تغییرات در معادلات خاورمیانه شد.
فرماندار عجب شیر، با اشاره به اقدام دولت در این شهرستان یادآوری کرد: با وجود محدودیت های اقتصادی، دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات عمرانی تلاش های زیادی کرده و مسوولان برای رفع مسکلات مردم تلاش می کنند.
طاهری، اظهار کرد: با توجه به قابلیت های این شهرستان، گام های بزرگی در دولت تدبیر و امید در زمینه توسعه اقتصادی، علمی کردن کشاورزی و دامداری، ایجاد و توسعه زیرساخت های کشاورزی و صنعتی برداشته شده است.
در این دیدار که با حضور جمعی از مردم این شهرستان برگزار شد، تعدادی از آنان مسائل و مشکلات خود را اعلام کردند و فرماندار عجب شیر نیز دستورات لازم را برای رسیدگی به مطالبات آن ها صادر کرد.
درخواست کار در حوزه خدمات شهری، اشتغال، ساماندهی و آسفالت کوچه ها و معابر حاشیه شهر و ایجاد سیل بند در ورودی شهر برای پیشگیری از بروز سیل به هنگام بارش باران از عمده مطالبه های مردم در این آیین بود.
در این آیین جمعی از مسوولان نیز به درخواست های مردمی مربوط به حوزه مدیریت خود رسیدگی کردند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: