سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
فرمانده سپاه عجب شیر:
عجب شیر ما - فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر با بیان اینکه فرهنگ بسیجی نقش کلیدی در اقتصاد مقاومتی ایفا می کند، گفت: ترویج روحیه کار داوطلبانه بسیج در بخش صنعت و بنگاه های اقتصادی موجب تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی می شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا؛ صالح رحمتی، روز دوشنبه در جمع بسیجیان این شهرستان با بیان اینکه بنگاه های اقتصادی باید فرهنگ بسیجی را سرلوحه کارشان قرار دهند، افزود: تفکر بسجی، مصرف گرایی را کاهش می دهد و کار کردن بسیجی وار و جهادگونه، به طور قطع موجب رونق و شکوفایی اقتصاد می شود.
وی، با اشاره به اینکه بسیج با باور و ایمان سر و کار دارد، یادآور شد: اگر باورها و اعتقادهای فکری و قلبی خود را کنار بگذاریم، بسیاری از آرمان ها از جمله اقتصاد مقاومتی و پیشرفت ایرانی اسلامی محقق نخواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر با اشاره به اهمیت اجرای اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: این کار، اقتصاد کشور را طوری مستحکم می کند که نیازی به کشورهای دیگر پیدا نمی کنیم.
رحمتی، ادامه داد: عنصر اصلی اقتصاد مقاومتی، مردم هستند و اگر خانواده ها فرهنگ مصرف، کار، کسب درآمد و فرهنگ استفاده از منابع مالی را براساس این اقتصاد انجام دهند، در مقابل فشارهای اقتصادی مقاوم خواهند شد.
برچسب ها: بسیج ، عجب شیر
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: