جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر:
عجب شیر ما - نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر گفت: دولت، مدیریت اقتصاد و صنعت شمال‌غرب کشور را به تبریز بسپارد؛ چراکه ظرفیت‌های قابل توجهی در این شهر وجود داشته و مردم آن بسیار کاری و موفق هستند.

 به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، شهاب الدین بیمقدار در چهارمین جشنواره حامیان حقوق مصرف کنندگان آذربایجان شرقی اظهار کرد: رعایت حقوق مصرف کننده زمانی برآورده می‌شود که تولید ما رونق داشته و  فضای‌ رقابتی ایجاد شود.

وی با بیان این‌که سرمایه های دولتی در آذربایجان شرقی بسیار کم بوده و مردم با سرمایه‌های خود در این استان فعالیت می‌کنند، ادامه داد: باید نقش دولت در اقتصاد استان به نوعی جبران شود، ولی سازمان برنامه و بودجه در خصوص تبصره 18 برای پرداخت تسهیلات رونق تولید کوتاهی می‌کند.

وی گفت: میزان صادرات استان در سال گذشته دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار بوده و این امر نشانگر  این است مردم این استان بسیار کاری و فعال هستند.

وی افزود: وقتی هزینه تولید بالا می‌رود، تولید کاهش می‌یابد و این امر منجر به افزایش قیمت محصولات می‌شود؛ از این رو باید برای جلوگیری از افزایش قیمت، تولید محصولات رونق پیدا کند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: واگذاری شهرک صنعتی، موافقت اصولی و صدور پروانه و مجوز  در سال 97 در آذربایجان شرقی افزایش یافته و این امر بیانگر رونق تولید در استان باوجود مشکلات اقتصادی در کشور است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: