جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان‌شرقی:
عجب شیر ما - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: توسعه صنایع موجود در آذربایجان شرقی ضروری است و باید موانع کارآفرینان رفع شود.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، علی جهانگیری در همایش معرفی شرکت‌های برتر غرب و شمال غرب کشور در سالن همایش‌های پتروشیمی تبریز گفت: در سال رونق اقتصادی موضوع تولید و رونق آن اولویت تمام برنامه‌ها خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه آذربایجان شرقی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی دارد، ادامه داد: باید از این پتانسیل‌ها در جهت توسعه و آبادانی منطقه استفاده کرد.

وی ادامه داد: در حوزه اقتصادی یاد گرفته‌ایم که کارآفرین و تولیدکننده‌ای که سرمایه‌اش را صرف تولید کرده مهم‌تر از خود تولید است.

جهانگیری با بیان اینکه سرمایه‌های کشور کسانی هستند که توانایی ایجاد شرکت‌ها و کسب‌ وکار را دارند، گفت: بیشتر از جذب سرمایه‌گذار به دنبال توسعه صنایع موجود در استان و رفع موانع کارآفرینان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان‌شرقی افزود: فضای کسب‌وکار در آذربایجان‌شرقی بهتر از سایر استان‌هاست و سال گذشته بین رتبه ۱ تا ۱۴ در نوسان بوده‌ایم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: