جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:
عجب شیر ما - معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه بسیاری از جوانان تحصیل کرده در زمینه مهندسی ساختمان بیکار هستند، گفت: در صورتی که از امتیازهای ویژه استفاده نکنیم، جوانان به ما اعتماد می‌کنند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، محمد‌صادق پورمهدی در آیین اعطای اعتبارنامه اعضای هیئت‌مدیره جدید نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی، با بیان اینکه هدف قانونگذار از تشکیل سازمان نظام مهندسی، تسهیل امور مردم بود، اظهار داشت: در حال حاضر بیشتر شکایات مردمی در حوزه ساخت و ساز مربوط به نظام مهندسی است و لازم است در این زمینه با انجام یک جراحی، در ساختار نظام مهندسی تجدید نظر شود.

پورمهدی بر ضرورت پرهیز از روابط ناسالم اداری تاکید و خاطرنشان کرد: اگر مجری و تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر یکی باشد، فساد روی می‌دهد.

وی، منع شرکت کارکنان وزارت راه و شهرسازی در انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان را گام مثبتی در سالم‌سازی فعالیت‌های این حوزه دانست و افزود: انتظار از هیئت مدیره جدید شفاف‌سازی امور است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان خواست تا زمانی که عضو هیئت مدیره هستند نقشه ساختمان امضا نکنند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از جوانان تحصیل کرده در زمینه مهندسی ساختمان بیکار هستند، افزود: در صورتی که از امتیازهای ویژه استفاده نکنیم، جوانان به ما اعتماد می‌کنند و از ادامه فعالیت هم دل‌زده نمی‌شوند.

پورمهدی با اشاره به گردش مالی بالای نظام مهندسی ساختمان، در خصوص رعایت امانت هشدار داد و اظهار کرد: در صورت تخلف، شورای انتظامی باید به وظیفه خود عمل کند.

وی همچنین از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان خواست از تبلیغ له یا علیه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبدیل کردن نظام مهندسی به ستاد انتخاباتی اشخاص یا احزاب پرهیز کنند.

دراین آیین، اعتبارنامه 15 عضو اصلی و هفت عضو علی البدل هفتمین دوره هیئت مدیره سازمان مهندسی ساختمان آذربایجان‌شرقی اعطا و از زحمات هیئت اجرایی انتخابات و خدمات اعضای هیئت مدیره دوره ششم قدردانی شد.


برچسب ها: بیکاری ، جوانان
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: