پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
استاندار آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - استاندار آذربایجان شرقی گفت: حفظ چرخه تولید و تأمین نیاز‌های اساسی مردم ضروری است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه‌ای با نمایندگان تشکل‌های بخش کشاورزی آذربایجان شرقی در تبریز با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشاورزی استان ابراز داشت: باید از این توانمندی‌ها در جهت توسعه اقتصادی استان استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه کشاورزان به مصالح ملی توجه داشته اند، افزود: دشمنان به دنبال ناراضی کردن مردم از طریق فشار اقتصادی و گرانی‌ها هستند، البته مردم ایران هوشیار هستند.

پورمحمدی همچنین با تاکید بر اینکه مردم ایران در مقاطع مختلف نشان داده اند که با اسلام و انقلاب مشکلی ندارند، ادامه داد: باید مسئولان برای کاهش مشکلات جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مشکلاتی که در بخش‌های اجرا و نظارت وجود دارد با تدبیر قابل حل است، گفت: مسئولان باید قبل از وقوع مشکلات آن‌ها را پیش بینی کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه افزایش بهره وری در مصرف آب ضروری است، افزود: توجه به کشت فراسرزمینی و تغییر الگوی کشت نیز در استان با توجه به کمبود آب ضروری است و باید فعالان بخش کشاورزی و کشاورزان استان در این خصوص تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه ارتباط تشکل‌های کشاورزی با مراکز علمی و دانشگاهی موثر است، گفت: استفاده از فناوری‌های پیشرفته در تولید ماشین‌آلات بخش کشاورزی مهم و پربازده است.

پورمحمدی سپس ابراز داشت: تولید کنندگان کشاورزی به خوبی از مشکلات و راه حل‌های این بخش آگاه هستند و ما به عنوان نمایندگان دولت وظیفه داریم تا موانع فعالیت آن‌ها را رفع کنیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: